ممـلـكــة الكـنــــج خــان

اهلا بيك وسط اسره محبـى الكينج خــان .. شاروخــــــــان

شاروخــان _ SRK _शाहरुख खान

المواضيع الأخيرة

» اهلا يا جماعة انا جديدة هنا في المملكة
الأحد 16 أكتوبر 2016, 11:38 am من طرف Sara#srk

» اهلا يا جماعة انا جديدة هنا في المملكة
الأحد 16 أكتوبر 2016, 11:37 am من طرف Sara#srk

» خواطري وانا شاروخان
الجمعة 14 أكتوبر 2016, 2:11 pm من طرف Lucky Hadeer

» اكتب ماتشعر به الان وستجد من يسمعك
الخميس 06 أكتوبر 2016, 11:09 pm من طرف Lucky Hadeer

» شــــــــاروخان وماذا يقوول للفانز على تويتر .. _متجدده
الثلاثاء 02 أغسطس 2016, 2:54 pm من طرف بانسي

» عاشقة شاروخانية جديدة
الثلاثاء 02 أغسطس 2016, 2:48 pm من طرف الشاروخان

» **اعــرف حــظك فـــى الحــــــب **
الخميس 16 يوليو 2015, 6:31 pm من طرف بنوتة كيوت خددها تــوتَ

» لو مرت فترة و لم تشاهد اى فيلم قديم لشارو ..................؟؟؟؟؟
الجمعة 10 يوليو 2015, 9:56 pm من طرف كارول

» هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان
الجمعة 10 يوليو 2015, 8:46 pm من طرف كارول

» لعبة مسلية يلا خشوو
السبت 06 يونيو 2015, 4:59 am من طرف INDIAN GIRL

» شارو وهو صغنن
السبت 09 مايو 2015, 3:15 pm من طرف ♥♫ مجنونة شاروخان ♥♫

» لبيت الكنج يلا بصو شفو
الثلاثاء 24 فبراير 2015, 5:30 pm من طرف شاروخان حبي الاول والاخير

» اختار شخصية من شخصيات شاروخان
الأربعاء 11 فبراير 2015, 7:57 pm من طرف شاروخان حبي الاول والاخير

» تعلم اللغه الهنديه
الثلاثاء 10 فبراير 2015, 6:44 pm من طرف Hiba Brn

» فيلم الاكشن الشهير جمرة الحب والانتقام لشاروخان koyla 1997 مترجم
الثلاثاء 27 يناير 2015, 5:24 pm من طرف Sama cat


    انا اتجننت

    شاطر

    white angel
     

    انثى
    عدد المساهمات : 126
    تاريخ التسجيل : 14/10/2010
    العمر : 25
    العمل/الترفيه : طالبة طب
    المزاج : مشاهدة افلام الملك

    مثبت انا اتجننت

    مُساهمة من طرف white angel في الخميس 28 يوليو 2011, 3:01 pm

    تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

    بصوا بقي يا ملكات مملكتنا الجميله عايزه اعرف حاجه هو انا لوحدي اللي اتجننت بشاروك خلاص وقريب حروح مستشفي المجانين ولا ايه . انا دلوقتي بشوف شاروك فكل حته وبشوفه كل لما ابص في وش اي حد و في كل مكان . بشوف تعبيراته و حركاته وضحكته ومش بكون مركزه مع اي حد تاني غيره . طول النهار علي المواقع بتاعته علي النت , طول الليل بسمع افلامه , انا زهقت حاسه اني مش طبيعيه , وكل لما اشوفه قلبي يوجعني حرااااااام بقي اللي بيحصل ده . اريد حلا . معلش طولت عليكوا

    roma srk
     

    انثى
    عدد المساهمات : 2252
    تاريخ التسجيل : 19/04/2011
    العمر : 17
    الموقع : فى قلب شارو
    العمل/الترفيه : المدرسة
    المزاج : تمام

    مثبت رد: انا اتجننت

    مُساهمة من طرف roma srk في الإثنين 14 مايو 2012, 7:09 pm

    ايوة قبلت و ولا يهمك

    حياه الروح
    عضو متالق
    عضو متالق

    انثى
    عدد المساهمات : 1395
    تاريخ التسجيل : 11/05/2012
    العمر : 18
    الموقع : في مطحنة الدراسة
    العمل/الترفيه : طالبة/اتوه و اتخيل حبي الصامت
    المزاج : تتميز انثي القوس بالمزاج المتقلب :)

    مثبت رد: انا اتجننت

    مُساهمة من طرف حياه الروح في الإثنين 14 مايو 2012, 7:49 pm

    ايون كدا يا روما علي راي المثل
    فكك من الي بيشكك

    toto srk
     

    انثى
    عدد المساهمات : 159
    تاريخ التسجيل : 16/03/2012
    العمر : 30
    الموقع : عمّان . الأردن
    العمل/الترفيه : FacE of King
    المزاج : v.sad

    مثبت رد: انا اتجننت

    مُساهمة من طرف toto srk في الإثنين 14 مايو 2012, 10:06 pm

    تسلمـــــــيلي يا HIN SRK كلك ذوق يا حبيبتـــــــي

    وانا كمان بحب شعب العراق كتيـــــر و تسعدني معرفتك كتير يا قلبي
    بس توضيح صغيــر أنا أصلي من فلسطيــن بس انولدت وعايشه بـ الاردن

    و بالنسبه لــ أزواجنا إحنا ما في بــ إيدنا شي نعمله إلهم
    بس انا بحاول على قد ما أقدر اني ما أبين قدامه أي شي من حبي لــ شاه روخ
    هدا طبعآ ما بيمنع انه بيعرف وفي شوية غيره طبعآ وأحيانآ بصير مشاكل
    بس ع الأغلب المركب ماشيه الحمد لله هههههههههههههههههههههه


    حياه الروح
    عضو متالق
    عضو متالق

    انثى
    عدد المساهمات : 1395
    تاريخ التسجيل : 11/05/2012
    العمر : 18
    الموقع : في مطحنة الدراسة
    العمل/الترفيه : طالبة/اتوه و اتخيل حبي الصامت
    المزاج : تتميز انثي القوس بالمزاج المتقلب :)

    مثبت رد: انا اتجننت

    مُساهمة من طرف حياه الروح في الثلاثاء 15 مايو 2012, 12:03 pm

    طب الحمد لله انها ماشية هو بصراخة شارو زي الامر لازم يتغار منة

    KingKhan
     

    ذكر
    عدد المساهمات : 12
    تاريخ التسجيل : 04/05/2012
    الموقع : www.kingkhan.own0.com
    العمل/الترفيه : I Love Sharukhan
    المزاج : شارووووو

    مثبت رد: انا اتجننت

    مُساهمة من طرف KingKhan في الثلاثاء 15 مايو 2012, 1:25 pm

    اولا شكرا روما
    flower

    -------
    انا مولود فى العراق و عايش فى مصر على فكره
    i love Iraq & Egypt

    SRK MY LOVE
    عضو جديد
    عضو جديد

    انثى
    عدد المساهمات : 3
    تاريخ التسجيل : 16/06/2012
    العمل/الترفيه : متابعة اخبار شاروخان
    المزاج : SRK

    مثبت رد: انا اتجننت

    مُساهمة من طرف SRK MY LOVE في الأحد 17 يونيو 2012, 2:58 am

    الحمد لله مطلعتش لوحدى اللى مجنونه بيه انا تعبت بجد سعات بحس ان انا شيفاه فى كل حته فى كل مكان حبه فى قلبى عمال بيزيد انا بحب شاروخ حبيبى حب مجنون مش عارفه اتعالج من الحب ده قولولى اعمل ايه [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    همسات شاروخ
    عضو متالق
    عضو متالق

    انثى
    عدد المساهمات : 991
    تاريخ التسجيل : 26/05/2012
    العمر : 31
    الموقع : عيون شاروخ
    العمل/الترفيه : متابعه اخبار حبيبي
    المزاج : اسعد انسانه لما يكون فرحان

    مثبت رد: انا اتجننت

    مُساهمة من طرف همسات شاروخ في الأحد 17 يونيو 2012, 9:41 am

    مش انت لوحدك با قمر الي مجنونه بيه ده كل اعضاء المملكه هيمانين يعيونه وحنيته ورقته وجماله

    هنعمل ايه قسمتنا كده نحبه ومنشفهوش بس هقولك حاجه لو عايزه تخفي من حبه شويه حاولي تشغلي نفسك بحاجه تانيه مفيده زي مثلا قراءه القران او السنه النبويه او مثلا اي كتاب مفيد تاني حاولي تفكري في اي حاجه تاني

    وذكري نفسك كل شويه ان عمرنا ما هنشوفه فليه تعب القلب يمكن حبه يخف

    مع اني عارفه ان حبه ادمان في الدم صعب الواحد يخف منه بس مع المحاوله كل شيئ ممكن

    ساكنه فى قلب الكنج خان
     

    انثى
    عدد المساهمات : 21
    تاريخ التسجيل : 14/06/2012
    العمر : 23
    الموقع : فى قلب شاروكى
    العمل/الترفيه : مشاهده افلام الكنج خان
    المزاج : سرحانة فى غرامة على طوووووووووووووول

    مثبت رد: انا اتجننت

    مُساهمة من طرف ساكنه فى قلب الكنج خان في الأحد 17 يونيو 2012, 10:39 am

    لا متخفيش ده طبعى وهتلقى كل بنت بتشوف شاروخان بيحصله كده اما بقا البنات الى تقولك شروخان ايه ده سلمان خان او سيف على خان او ..... دول ما يعرفوش حاجه بزمتكم فى حد ما يحبش الفمررررر ده وكمان متوضع جداااااااا بجد انا بعشقه ومستعده اموت عشانه ونفسى اموت وشوفه بموت فيه ومتخفيش ياختى كل اخواتك الى هو احنا يعنى عملين زيك وكتر منك كمان يا حيبت قلبى دى حاجه طبعيه جدااااااااا فى حد يشوف القمرررر ده وميحصلوش اكترررر من كده وعلفكره احنا يعنى بنشوفه من على الشاشه امل يعملو ايه بقا الى بشفوه طبيعى حبيبتى سلام قمرررر يا ناس

    منى محمد
     

    انثى
    عدد المساهمات : 188
    تاريخ التسجيل : 01/07/2012
    الموقع : مع حبيبى شارو فى عالم من الخيال
    العمل/الترفيه : ااالرسم
    المزاج : هاديه

    مثبت رد: انا اتجننت

    مُساهمة من طرف منى محمد في الأربعاء 18 يوليو 2012, 2:02 am

    الحمد لله يعنى انا مش مجنونه لوحدى الحمد لله اما بالنسبه لمستشفى المجانين فكلنا هنبقى فيها عشان نواسى بعض ونحقد على البومه اللى اسمها جورى [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]بجد انا نفسى البومه دى تموت بس شكلها مش هتموت الا اما ندخل مستشفى المجانين [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]سورى طولت عليك انا كده بحب الكلام الكتير

    متيمة بحب شاروخان
    ~ مُشــرفة ~

    انثى
    عدد المساهمات : 7268
    تاريخ التسجيل : 17/06/2012
    العمر : 34
    الموقع : عيون شارو
    العمل/الترفيه : متابعة اخبار الكينج
    المزاج : تماااااااام

    مثبت انا اتجننت

    مُساهمة من طرف متيمة بحب شاروخان في الأربعاء 18 يوليو 2012, 8:33 am

    معاكى حق يا منى يا حبيبتى البومه دى عدم وجودها هيبقى اجمل خبر سمعته فى حياتى


    انا بيتهيالى ما فيش حد فى الدنيا دى كلها بيكرهها زيى


    هو حظه بقى كده : واحدة ما بتحبوش زى ما بيحبها و لا مقدرة النعمة اللى بين ايديها !



    بكرههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههاااا


    و بعدين و لا يهمك احنا بنحب الكلام الكتير خصوووووووووووصا لما نشتم فى البومه


    =======================================================================
       [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] 

    مريم عادل
     

    انثى
    عدد المساهمات : 74
    تاريخ التسجيل : 16/07/2012
    العمر : 13
    الموقع : مكان ابحث فيه عن جوري خان حتي اشيل عنها اي هم
    العمل/الترفيه : البحث عن الحق
    المزاج : ليسا جيد حتي الان

    مثبت رد: انا اتجننت

    مُساهمة من طرف مريم عادل في الأربعاء 18 يوليو 2012, 5:31 pm

    و انا كمان اتجننت زيك كدا علتي زهقت مني با سسبو ناقص اشد في شعري لازم نعمل جمعيت اريد حلآ لي شاروخان مين وافق

    منى محمد
     

    انثى
    عدد المساهمات : 188
    تاريخ التسجيل : 01/07/2012
    الموقع : مع حبيبى شارو فى عالم من الخيال
    العمل/الترفيه : ااالرسم
    المزاج : هاديه

    مثبت رد: انا اتجننت

    مُساهمة من طرف منى محمد في الجمعة 20 يوليو 2012, 7:50 pm

    اه فعلا بصراحه انا مش عارفه هو بيحبها على ايه [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]وبعدين هى بومه وبس دى حاجات كتير اوى

    منى محمد
     

    انثى
    عدد المساهمات : 188
    تاريخ التسجيل : 01/07/2012
    الموقع : مع حبيبى شارو فى عالم من الخيال
    العمل/الترفيه : ااالرسم
    المزاج : هاديه

    مثبت رد: انا اتجننت

    مُساهمة من طرف منى محمد في الجمعة 20 يوليو 2012, 10:09 pm

    بالنبه للكره انا بكرها اوىىىىىىىىىىىىىىىى [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]ايه رايك يا شيرين نروح نقتلها [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

    متيمة بحب شاروخان
    ~ مُشــرفة ~

    انثى
    عدد المساهمات : 7268
    تاريخ التسجيل : 17/06/2012
    العمر : 34
    الموقع : عيون شارو
    العمل/الترفيه : متابعة اخبار الكينج
    المزاج : تماااااااام

    مثبت انا اتجننت

    مُساهمة من طرف متيمة بحب شاروخان في الجمعة 20 يوليو 2012, 11:24 pm

    [b][center][/center



    ماشى نقتلها مافيش مشكلة , بس فكريلنا فى خطة جامدة لان البومة دى جامدة و ممكن تاكلنا او تموتنا هى بدل ما نموتها احنا هههههههههههه






    =======================================================================
       [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] 

    منى محمد
     

    انثى
    عدد المساهمات : 188
    تاريخ التسجيل : 01/07/2012
    الموقع : مع حبيبى شارو فى عالم من الخيال
    العمل/الترفيه : ااالرسم
    المزاج : هاديه

    مثبت رد: انا اتجننت

    مُساهمة من طرف منى محمد في الأحد 22 يوليو 2012, 12:42 am

    شيرين بصى انا جهزت الخطه تعالى على الدردشه اقولهالك Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

    مريم عادل
     

    انثى
    عدد المساهمات : 74
    تاريخ التسجيل : 16/07/2012
    العمر : 13
    الموقع : مكان ابحث فيه عن جوري خان حتي اشيل عنها اي هم
    العمل/الترفيه : البحث عن الحق
    المزاج : ليسا جيد حتي الان

    مثبت رد: انا اتجننت

    مُساهمة من طرف مريم عادل في الأحد 22 يوليو 2012, 7:12 pm

    ايه هي الخطة ايههي الخطة
    بليز قولولي هي ايه الخطة اريد الرد سريعا

    منى محمد
     

    انثى
    عدد المساهمات : 188
    تاريخ التسجيل : 01/07/2012
    الموقع : مع حبيبى شارو فى عالم من الخيال
    العمل/الترفيه : ااالرسم
    المزاج : هاديه

    مثبت رد: انا اتجننت

    مُساهمة من طرف منى محمد في الأحد 22 يوليو 2012, 7:27 pm

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]مش هينفع اقولها هنا عشان البومه دى اكيد ليها جواسيس هنا تاكلنا ولا حاجه

    Sakr
     

    انثى
    عدد المساهمات : 109
    تاريخ التسجيل : 01/08/2012
    العمر : 18
    الموقع : مكان فى الخيال مع شاروخان
    العمل/الترفيه : حب الملك شا روخان
    المزاج : احب شاروخان

    مثبت رد: انا اتجننت

    مُساهمة من طرف Sakr في الجمعة 03 أغسطس 2012, 12:50 pm

    لا مش لوحدكو اناكمانمعاكو لانى اتجننت رسمى

    متيمة بحب شاروخان
    ~ مُشــرفة ~

    انثى
    عدد المساهمات : 7268
    تاريخ التسجيل : 17/06/2012
    العمر : 34
    الموقع : عيون شارو
    العمل/الترفيه : متابعة اخبار الكينج
    المزاج : تماااااااام

    مثبت انا اتجننت

    مُساهمة من طرف متيمة بحب شاروخان في السبت 04 أغسطس 2012, 1:41 pm



    خلاص يا ميوية لما الخطة تجهز تمام التمام هنبقى نعرفك ماشى يا قمر


    و اوعى تتجننى اكتر من كدة لحسن مش هنلاحق على المجانين و المستشفى مش هتكفى




    =======================================================================
       [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] 

    Sakr
     

    انثى
    عدد المساهمات : 109
    تاريخ التسجيل : 01/08/2012
    العمر : 18
    الموقع : مكان فى الخيال مع شاروخان
    العمل/الترفيه : حب الملك شا روخان
    المزاج : احب شاروخان

    مثبت رد: انا اتجننت

    مُساهمة من طرف Sakr في السبت 04 أغسطس 2012, 4:12 pm

    ماشى يا قمر

    maiar
     

    انثى
    عدد المساهمات : 12
    تاريخ التسجيل : 26/09/2012
    العمل/الترفيه : الهند
    المزاج : تمام

    مثبت رد: انا اتجننت

    مُساهمة من طرف maiar في الأربعاء 26 سبتمبر 2012, 11:08 pm

    كلنا زيك على فكرة مش لوحدك انا لما اشوف صورة شاروخان ببقى كده



    وبديلة 100000


    صاصاsasa
    عضو مشارك
    عضو مشارك

    انثى
    عدد المساهمات : 298
    تاريخ التسجيل : 14/09/2012
    العمر : 17
    الموقع : الغربية
    العمل/الترفيه : طالبة
    المزاج : سعيدة

    مثبت رد: انا اتجننت

    مُساهمة من طرف صاصاsasa في الأحد 21 أكتوبر 2012, 5:09 pm

    ههههههههههههههههههه بصى يا وايت انجل واللةانتى حالتك متاخرة جدا ونصح وزير الصحة او احد المثتثمرين ان هو يعمل مستشفى كبيرة وتسموه مستشفى مجانين شارو يمكن يلاقو علاج لحالتكم المتاخرة دى

      الوقت/التاريخ الآن هو الإثنين 05 ديسمبر 2016, 1:33 pm