ممـلـكــة الكـنــــج خــان

اهلا بيك وسط اسره محبـى الكينج خــان .. شاروخــــــــان

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

اهلا بيك وسط اسره محبـى الكينج خــان .. شاروخــــــــان

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

شاروخــان _ SRK _शाहरुख खान

المواضيع الأخيرة

» srk new video
هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان - صفحة 2 Icon_minitime1الأحد 16 سبتمبر 2018, 4:12 pm من طرف whale55

» kofee with karan**SRK &Kajol**
هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان - صفحة 2 Icon_minitime1الأحد 16 سبتمبر 2018, 3:59 pm من طرف whale55

» فيديوهات حلقه شاروخان مع كاجول فى قهوه مع كارن ..مترجمه للعربيه
هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان - صفحة 2 Icon_minitime1السبت 15 سبتمبر 2018, 6:41 pm من طرف whale55

» اهلا يا جماعة انا جديدة هنا في المملكة
هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان - صفحة 2 Icon_minitime1الأحد 16 أكتوبر 2016, 11:38 am من طرف Sara#srk

» اهلا يا جماعة انا جديدة هنا في المملكة
هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان - صفحة 2 Icon_minitime1الأحد 16 أكتوبر 2016, 11:37 am من طرف Sara#srk

» خواطري وانا شاروخان
هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان - صفحة 2 Icon_minitime1الجمعة 14 أكتوبر 2016, 2:11 pm من طرف Lucky Hadeer

» اكتب ماتشعر به الان وستجد من يسمعك
هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان - صفحة 2 Icon_minitime1الخميس 06 أكتوبر 2016, 11:09 pm من طرف Lucky Hadeer

» عاشقة شاروخانية جديدة
هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان - صفحة 2 Icon_minitime1الثلاثاء 02 أغسطس 2016, 2:48 pm من طرف الشاروخان

» **اعــرف حــظك فـــى الحــــــب **
هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان - صفحة 2 Icon_minitime1الخميس 16 يوليو 2015, 6:31 pm من طرف بنوتة كيوت خددها تــوتَ

» لو مرت فترة و لم تشاهد اى فيلم قديم لشارو ..................؟؟؟؟؟
هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان - صفحة 2 Icon_minitime1الجمعة 10 يوليو 2015, 9:56 pm من طرف كارول

» هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان
هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان - صفحة 2 Icon_minitime1الجمعة 10 يوليو 2015, 8:46 pm من طرف كارول

» لعبة مسلية يلا خشوو
هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان - صفحة 2 Icon_minitime1السبت 06 يونيو 2015, 4:59 am من طرف INDIAN GIRL

» شارو وهو صغنن
هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان - صفحة 2 Icon_minitime1السبت 09 مايو 2015, 3:15 pm من طرف ♥♫ مجنونة شاروخان ♥♫

» لبيت الكنج يلا بصو شفو
هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان - صفحة 2 Icon_minitime1الثلاثاء 24 فبراير 2015, 5:30 pm من طرف شاروخان حبي الاول والاخير

» اختار شخصية من شخصيات شاروخان
هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان - صفحة 2 Icon_minitime1الأربعاء 11 فبراير 2015, 7:57 pm من طرف شاروخان حبي الاول والاخير

هند الغمرى
نونا18392
شاروخان حياتى كلها
esraa khan
شاروخي حياتي
رينا
كارين كابور
SARA QUEEN
روسان
كوكى خان
tmatem
شاروخان حبى الوحيد
khokha Love SRK
زهرة الربيع
باولا
بحب شاروخان
هدوء الرحيل
جيفيكا
BeBoO Srk
sara srk
white angel
emy love srk
yoyo srk
ميراخان
ranosh
ملكة الاخلاص
Crazy love Shahrukh Khan
شيكمارا
فوفو
بنت الهند
roma srk
35 مشترك

هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان

roma srk
    roma srk

انثى
    العمل/الترفيه : المدرسة
    المزاج : تمام

جديد هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان

مُساهمة من طرف roma srk الخميس 09 يونيو 2011, 5:02 pm

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

السلام عليكم يا بنات وحشتونى والله
    وسلامات بالمكسرات لاحلى البنات
    انا النهارده جايبه موضوع خيال علمى ههههههه زى فيلم را ون
    بنوع زى شارو
    تخيلى كده ان اتعملت مسابقه وانتى فزتى فى المسابقه دى بيوم مع شاروخان هتعملى ا يه من اول اليوم لاخره
    يلا يا بنات عاوزين انطلاق بالعقل وخيال واسع
    وعاوزين قله ادب بس مش كتير عشان منطردش
    ومتخفيش قولى كل الى هتعمليه معاه
    يلا يا بنات انطلقوا
    khokha Love SRK
    khokha Love SRK
    عضــو مطـــرود

انثى
    العمل/الترفيه : اثرية مستقبلا
    المزاج : عااااااااااااي لما بشوف الملك خان

جديد رد: هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان

مُساهمة من طرف khokha Love SRK الثلاثاء 19 يوليو 2011, 4:00 pm

ليه كده يا ريمو مالك؟ انت عيانة!
    شاروخان حبى الوحيد
    شاروخان حبى الوحيد
    كبير مراقبين

انثى
    العمل/الترفيه : مشاهدة الافلام الهندية والقراءه والخياطة
    المزاج : بحب شاروخان اوى

مُساهمة من طرف شاروخان حبى الوحيد الثلاثاء 19 يوليو 2011, 4:01 pm

لا يا بنتى عندها الحصبة
    مش هتحرقو دمنا نجمنا ناجح ومستحيل
    هننزل لمستواكم
    roma srk
    roma srk

انثى

مُساهمة من طرف roma srk الثلاثاء 19 يوليو 2011, 6:57 pm

بقولكم ايه انتوا الاتنين انا مش بتغاظ وبعدين مش بحب الشتايم من غير سبب وعلى رأى سوسو احنا مش هنزل لمستواكم
    tmatem
    tmatem
    عضو نشيط
    عضو نشيط

انثى
    العمل/الترفيه : المملكة
    المزاج : sharooo000ooooo5aneeee

مُساهمة من طرف tmatem الإثنين 25 يوليو 2011, 5:06 pm

الموضوع بجد يجنن وحبيت اشارك فيه لو سمحتولى هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان - صفحة 2 972420 :
    1البسلوله اللى على الحبل,وامكيج نفسى واعمل الى متعملش

2حتفق مع مطعم يكون على النيل يحجز اليوم كله ليا انا وليه وبس هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان - صفحة 2 50716

3 سوف اعلق صورة كبيرة اوى ليه فى اول المطعم مكتوب عليها welcome هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان - صفحة 2 722192 ,ومن جوه ,هعلق قلوب كتير كل قلب فى صورة شاروخان هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان - صفحة 2 996446 :
    ده الفطار.

الغداء هعملوه انا فى المطعم بأديه هندى ومصرى هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان - صفحة 2 534736 رغم ان انا مبعرفش اطبخ هههههههههههه هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان - صفحة 2 69199 هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان - صفحة 2 21394 بس هتعلم علشان عيونه هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان - صفحة 2 37535

وحاخذه افرجه على الغروب على البحر و,بعد كده حنرقص

على ضى الشموع على اغنية رومانسية

باليل حخليه يغمض عينه وحخده فى مكان بعيد ولما يفتح عينيه حخليه يبص لسماء
    حيلاقينى عمله اسمه منور وفى صواريخ بتنور جمب اسمه
    وهقوله فى الحظه دى هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان - صفحة 2 134111 وحجبله هدية تفكروا بيه هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان - صفحة 2 50716
    واسفة انى طولت حقوله ان كل المملكة بتحبك اوى هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان - صفحة 2 996446

هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان - صفحة 2 IQR00893

هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان - صفحة 2 JRW00893
    كوكى خان
    كوكى خان
    عضو نشيط
    عضو نشيط

انثى
    العمل/الترفيه : بحلم بشاروخان
    المزاج : رومانسية

مُساهمة من طرف كوكى خان الإثنين 25 يوليو 2011, 5:25 pm

هجيب كل الفلوس الى اهلى حوشوهم وهاجيب اغلى فستان وهاجيب مكياح ومش هنام
    roma srk
    roma srk

انثى

مُساهمة من طرف roma srk الإثنين 25 يوليو 2011, 7:29 pm

توتو طماطم اية الجو الشاعرى دة ومبتعرفيش تطبخى وانا زيك والله ضحكتينى وفى نفس الوقت قلت ايه كل الرومانسية دى ههههه
    وايه يا بت يا كوكى كل فلوس اهلك يعنى هتخليهم فقراء يابت ههههههه حرام عليكى ما تعملى جمعية من دلوقتى احسن
    tmatem
    tmatem
    عضو نشيط
    عضو نشيط

انثى
    العمل/الترفيه : المملكة
    المزاج : sharooo000ooooo5aneeee

مُساهمة من طرف tmatem الأربعاء 27 يوليو 2011, 12:40 am

دى اقل حاجة ممكن اقدمهاله هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان - صفحة 2 169921
    يا ريتنى اقدر اققدمله قلبى هدية هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان - صفحة 2 241814
    ولما يفتحه يلاقى كل دقة بتقول شاروو شاروووووبس : هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان - صفحة 2 254173 هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان - صفحة 2 717652 وبجد فكرتك هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان - صفحة 2 562208
    roma srk
    roma srk

انثى

مُساهمة من طرف roma srk الأربعاء 27 يوليو 2011, 1:27 am

شكرا يا توتو والله انتى عسل وبحبك اوى وانتى كمان هتعمليلة يوم متعملش خالص ههههههههه
    روسان
    كبار الشخصيات
    كبار الشخصيات

انثى
    العمل/الترفيه : View Indian movies, especially Shah Rukh Khan
    المزاج : cool

مُساهمة من طرف روسان الإثنين 21 نوفمبر 2011, 10:19 pm

اااااااااااااه ياريت ياريت يطلع بايدى وبس المس ايدو على الاقل ياريت لو اقدر اشم ريحتو عن قرب نيالها مراتو محظوظة وعلى قد منا منمنية اكون مكانها على قد منا متمنيالو السعادة معاها لان حبيبة حبيبى هيا برضو حبيبتى ولو طلع بايدى اقضى يوم معاه راح اسمع الخبر من هنا واموت على السررررررررررررررررررريع ااااااااااااااااااااااه ياقلبى سؤالك وجعلى قلبى بس مشكورة يسلمو يا حلوة هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان - صفحة 2 691108 هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان - صفحة 2 996446
    SARA QUEEN
    SARA QUEEN
    عضو متالق
    عضو متالق

انثى
    العمل/الترفيه : طالبة جامعية
    المزاج : رايق

مُساهمة من طرف SARA QUEEN الإثنين 21 نوفمبر 2011, 10:31 pm

الموضوع بجد جميل اوى
    لوفزت
    اول حاجة هعملها هروح اشترى فستان غالى طبعا وتانى حاجة وروح معمل تجميل بلاش كوفير ده
    وبقى زى القمر
    وروح اقابله
    واهم حاجة حد يكون خاطف جورى او قتلها
    هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان - صفحة 2 717946 عشان تبقى المقبلة حلوة كده ونقعد براحتنا
    كارين كابور

انثى
    العمل/الترفيه : احب افلام كارينا و شروخان والاغاني

مُساهمة من طرف كارين كابور الخميس 29 ديسمبر 2011, 10:09 pm

لو انا حا يغمى عليـــــــــــــــــــــه ومحا ااااااااااااااااافـــووووووووووووووووووووووووووووووووق ابــــــــــــــــــــــــــــــــد ابدا ولو قوقـــــــــــــــــــــة حا اول هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان - صفحة 2 691108 ويغــــــــــــمه عليــــــــــــــــــــــه مرتانيه هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان - صفحة 2 996446 هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان - صفحة 2 134111 شوشو هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان - صفحة 2 846158 هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان - صفحة 2 71113 لاتبكي شوشو دمعتك غاااليه هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان - صفحة 2 37535 هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان - صفحة 2 996446 هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان - صفحة 2 241814
    رينا
    رينا

انثى
    العمل/الترفيه : طالبة
    المزاج : تمااااااام

مُساهمة من طرف رينا الخميس 29 ديسمبر 2011, 10:50 pm

انا ممكن أعمل حاجة مش عارفة هتستغربوها و لا لأ .. أنا هأقضى اليوم مع معاه هو و عائلته و اتكلم معاه شوية و مع جوري شوية ( حبيبة حبيبي تبقي حبيبتي ) هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان - صفحة 2 511712 .. و ألعب مع بنته سوهانا و ابنه اريان .. و ممكن اعملهم كام صنف مصري انما إيه...... و أقضى يوم حلوووووو جدااااااا .. و هيكون من اجمل أيام حياتى..........
    ربنا يارب يخليهم لبعض و مش يحرمهم ابدااااااااااااا من بعض ( انا عارفة هو بيحبها أد إيه) و يخليه ولاده سوهانا و اريان ...... و يديله كل السعاااااااااااااااادة و الفرررررررررررررررح و الحب و............. كل حاجة يتمناها قلبه . هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان - صفحة 2 241814 هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان - صفحة 2 241814 هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان - صفحة 2 241814
    و ترعلوش منى لو قلت انى :
    انا بحبه اوووووووى . هو و جوري و اريان و سوهانا

هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان - صفحة 2 691108 هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان - صفحة 2 691108 هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان - صفحة 2 691108
    شاروخي حياتي
    شاروخي حياتي
    عضو متالق
    عضو متالق

انثى
    العمل/الترفيه : كوفيرا
    المزاج : في حالة رومنسيه دائمه مع شارو

مُساهمة من طرف شاروخي حياتي الجمعة 30 ديسمبر 2011, 3:37 pm

المضوع جمييييييييييييييل جداااااااا انا مش قدره اتخيل خاااااااااااااااااااااالص انا عن نفسي حنروح لي مكااااان بعيييييد ماحديش يكون فيها غيري وغيرو عشان محدش يظب علينا لا ماما ولا وبابا ولا غوري هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان - صفحة 2 50437 وساعتها عايزه اغني معها احلئ اغني والبس صاري احمر ونرقص احلئ رقصات ويقعد يحكلي احلئ كلام روووووووومنسي هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان - صفحة 2 77104 وبكي ويمسح دموعي ويقعد يحظني ويقولي حفضل معكي ظول عمر ههههههههههههههه يابنات انا خيال وسع صح هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان - صفحة 2 134111 ولما يخلص وقت عايزه اعمل نفسي اغمئ عشان مايروح ولو راح عايزه اناااااااااااااام نوم هناء ومش عايزه اصح خاااااااالص مررسي علا موضوع جميل دا يا عسل هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان - صفحة 2 613937 والنبي عايده مر تانيه لانو موضوع هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان - صفحة 2 728218 هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان - صفحة 2 465425 هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان - صفحة 2 465425 هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان - صفحة 2 465425
    كارين كابور

انثى
    العمل/الترفيه : احب افلام كارينا و شروخان والاغاني

مُساهمة من طرف كارين كابور الجمعة 30 ديسمبر 2011, 7:08 pm

بصراحه من جد خيااااااااااااااااااااااااالك واسعهتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان - صفحة 2 996446 احبه واموووووووووت علـــــــــــــــــيه شوشوهتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان - صفحة 2 254173 هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان - صفحة 2 24884 هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان - صفحة 2 613937
    esraa khan

انثى
    العمل/الترفيه : مشاهدة افلام شاروخان

مُساهمة من طرف esraa khan الأحد 05 فبراير 2012, 7:30 pm

انا بقى عمالة افكر حعمل اية scratch
    ولما غمت عنيا واتهيالى لايت هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان - صفحة 2 341575
    1_حيغم عليا هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان - صفحة 2 624331
    2_لما افوق حفضل مبحلقا فية وبصالة هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان - صفحة 2 918373
    3_معتقدش انى حعرف اتكلم غير انى اقول انا بموت فيك هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان - صفحة 2 77104
    4_حتمنى انو يبوسنى من خدى cheers
    5_وحتمنى انو يبوسنى من راسى cheers
    6_حتمنى انو يحضنى cheers
    7_لو 4و5و6 حصلو حيغم عليا تانى هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان - صفحة 2 624331
    8_لما افوق حفضل مبحلقا فية تانى هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان - صفحة 2 739582
    9_وحطلب منو نتفرج على اكتر افلامة رومانسية وكوميديا ودراميا هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان - صفحة 2 50716
    10_حطلب منو يرقص معايا على اكتر اغانية رومانسية هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان - صفحة 2 37535 (انا اصلا مش بعرف ارقص اى نوع من انواع الرقص) هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان - صفحة 2 519870
    11_وبعد كدا نتعشا فى اى مطعم Wink
    12_وبعد كدا نتمشى فى اى مكان رومانسى ونتكلم كتييييير Razz
    13_وكدا حيبقى اليوم خلص Sad ووانا بسلم علية حتمنى انو يبوس ايدى زى مبشوفو cheers
    14_ وبعد كدا حمشى لا لا حطلب منوابل ممشى يقرصنى عشان اعرف بحلم ولا لا هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان - صفحة 2 648703
    15_اكييد حيطلع حلم هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان - صفحة 2 261476
    حلتونى احلم كل دا لية ربنا يسمحكو هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان - صفحة 2 58745
    وسوائا حلم ولا علم الف شكر
    لمن علمنى كيف احلم وكيف اسعد واشعر بالحب والرومانسيه
    فالحب والرومانسية ليست بين الحبيب والحبيبة فمن الممكن ان تكون بين الاب والابن(ة) بين الخ والخت بين الام والابن(ة) الصديق(ة) والصديق(ة)
    فانت بالنسبة لى كل هؤلاء يا ارق انسان بالعالم هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان - صفحة 2 691108 هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان - صفحة 2 37535 هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان - صفحة 2 691108
    شاروخان حياتى كلها

انثى
    العمل/الترفيه : كل افلام شاروخان
    المزاج : اى مزاج يكون فيه شاروخان

مُساهمة من طرف شاروخان حياتى كلها الأحد 05 فبراير 2012, 9:51 pm

مش عارفه اولا انا مش هصدق الخبر وهقول انا بحلم او بستهبل بس لو بجد
    اكيد المقابله هتكونمن اول النهار وهيكون المقابله فى فندق مثلا
    هلبس احلي لبس كاجول ونضاره وشعرى يبقي تحفه وميكب خفيف واروح اقابله وهحجز الشاطئ باكمله
    ليا انا وهوا اول ما اقابله ااول ما ايدى تلمس ايده هبص لعنيه اكيد هيحضنى هحضنه جامد اوى
    عشان يفهم انه مش حضن عادى وهبوسه من خده
    طبعا هنعد هفضل بصاله ومبحلقاله كتير اوى واقوله المسنى علشان اتكد ان ده حقيقه ونفطر مع بعض
    واكله ف بقه كمان واتكلم معاه في كل حاجه واهم حاجه هقولهاله اد ايه انا بموت فيه وبعشقه وان يومى مش بيمشى من غيره وهيكون وقت الفطار عدا اروح البس سارى واجى واعد اتمشى معاه شويه على الميه واوقعه فيها وارش عليه ونعوم انا وهوه في الميه زى فيلم كابهى خوشى واقوله انا اد ايه بحبه
    واحنا بنتمشى على الشط هخده مكان واوريه الغروب واكون كاتبا اسمه على الرمله بالنار ورسما قلب بالورد على الارض واديله هديه تذكار منى وساعتها هبوسه بوسه طويله شويه واقله دى هديى منى
    واتعشى معاه عشا مصرى واعد اشرحله اكلنا على الشموع الحمرا والورد ومفيش حد معانا وارقص معاه سلو واحضنه اوى والعب في شعره الاسود الجميل ده كمان
    واقوله انا ليه حبيته وافلامه الجميله ويمثل معايا حوار رومانسي من فيلمه واخليه يشلنى يلف بيا
    ونرقص هنجى مع بعض ولما يئون وقت الرحيل اكيد هطلب منه اى وسيله اتواصل بيها معاه
    علشان نستعيد الذكريات وممكن ابعتله ويبعتلى واكون من احسن اصدقؤه ولو انى بحبه اوى
    واكيد هقوله على اقتراحاتى ليه لافلامه ويعمل ايه عشان يستفيد من حب الناس ليه
    اكيد لما اشوفه بجد حاجات اكتر من كده هتحصل بس عشان بجد مش متخيله انه ممكن يشوفنى
    لانى مسافه ما ابص لعنيه هيغمى عليا واللهى هسرح لدرجه انهممش هيعرفوا يفوقونى
    بحبك يا شاررررررررررررررررررررروخ حتى الموت
    نونا18392
    نونا18392

انثى
    العمل/الترفيه : مشاهده شارو
    المزاج : بحبك يا شارو بجد

مُساهمة من طرف نونا18392 الأحد 12 فبراير 2012, 10:19 pm

انا متهيالي طبعا بعد ما افوق من الصدمه واخرج معاه وكده باه هناقش معاه موضوع ان الراجل ممكن يتجوز اكتر من واحده
    هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان - صفحة 2 35467
    هند الغمرى

انثى
    العمل/الترفيه : ممرضه
    المزاج : رومانسى

مُساهمة من طرف هند الغمرى الخميس 21 يونيو 2012, 7:25 pm

واللة العظيم لو دة حصل ساصلى شكرا للة لانة حقق لى حلم حياتى بس دة حلم صعب يتحقق وشكرا على الاح
    السندباد البحرى
    السندباد البحرى

ذكر
    العمل/الترفيه : طالب
    المزاج : راااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااايق

مُساهمة من طرف السندباد البحرى السبت 06 أبريل 2013, 5:34 pm

وااااااااااااااااااو يسلمو

كتيييير حلويييييييييييييييييين
    hoba hany
    كبار الشخصيات
    كبار الشخصيات

انثى
    العمل/الترفيه : الكمبيوتر
    المزاج : متقلب

مُساهمة من طرف hoba hany السبت 22 مارس 2014, 5:03 pm

مش محتاجه اتخيل انى فزت عشان اكون معاه لانه كل يوم معايه قصاد عينى فى خيالى ولوبجد حقيقى قدامى هتمنه اجيب طفل منه عشان يفضل معايه العمر كله حتى منه
    شاروخان حبي الاول والاخير

انثى
    المزاج : عصبية

مُساهمة من طرف شاروخان حبي الاول والاخير الأربعاء 11 فبراير 2015, 7:36 pm

انا بقي هفضل حضنا وبصا  في عنية هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان - صفحة 2 241814

انثى
    المزاج : عصبية

مُساهمة من طرف شاروخان حبي الاول والاخير الأربعاء 11 فبراير 2015, 7:40 pm

حبيبي يا شارو قلبي ياشارو روحييييييييييي Ilove you هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان - صفحة 2 24884 وادي بوسةهتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان - صفحة 2 846158
    كارول

انثى
    العمل/الترفيه : طالبه
    المزاج : حاله رومانسيه مع شارو

مُساهمة من طرف كارول الجمعة 10 يوليو 2015, 8:46 pm

هتلاقيني ف حاله اغماء و عشق

الوقت/التاريخ الآن هو الثلاثاء 19 مارس 2024, 4:41 am