ممـلـكــة الكـنــــج خــان

اهلا بيك وسط اسره محبـى الكينج خــان .. شاروخــــــــان

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

اهلا بيك وسط اسره محبـى الكينج خــان .. شاروخــــــــان

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

شاروخــان _ SRK _शाहरुख खान

المواضيع الأخيرة

» srk new video
أكتــــر جملـــة عجبتكـــوا من أفلام الكينج - صفحة 2 Icon_minitime1الأحد 16 سبتمبر 2018, 4:12 pm من طرف whale55

» kofee with karan**SRK &Kajol**
أكتــــر جملـــة عجبتكـــوا من أفلام الكينج - صفحة 2 Icon_minitime1الأحد 16 سبتمبر 2018, 3:59 pm من طرف whale55

» فيديوهات حلقه شاروخان مع كاجول فى قهوه مع كارن ..مترجمه للعربيه
أكتــــر جملـــة عجبتكـــوا من أفلام الكينج - صفحة 2 Icon_minitime1السبت 15 سبتمبر 2018, 6:41 pm من طرف whale55

» اهلا يا جماعة انا جديدة هنا في المملكة
أكتــــر جملـــة عجبتكـــوا من أفلام الكينج - صفحة 2 Icon_minitime1الأحد 16 أكتوبر 2016, 11:38 am من طرف Sara#srk

» اهلا يا جماعة انا جديدة هنا في المملكة
أكتــــر جملـــة عجبتكـــوا من أفلام الكينج - صفحة 2 Icon_minitime1الأحد 16 أكتوبر 2016, 11:37 am من طرف Sara#srk

» خواطري وانا شاروخان
أكتــــر جملـــة عجبتكـــوا من أفلام الكينج - صفحة 2 Icon_minitime1الجمعة 14 أكتوبر 2016, 2:11 pm من طرف Lucky Hadeer

» اكتب ماتشعر به الان وستجد من يسمعك
أكتــــر جملـــة عجبتكـــوا من أفلام الكينج - صفحة 2 Icon_minitime1الخميس 06 أكتوبر 2016, 11:09 pm من طرف Lucky Hadeer

» عاشقة شاروخانية جديدة
أكتــــر جملـــة عجبتكـــوا من أفلام الكينج - صفحة 2 Icon_minitime1الثلاثاء 02 أغسطس 2016, 2:48 pm من طرف الشاروخان

» **اعــرف حــظك فـــى الحــــــب **
أكتــــر جملـــة عجبتكـــوا من أفلام الكينج - صفحة 2 Icon_minitime1الخميس 16 يوليو 2015, 6:31 pm من طرف بنوتة كيوت خددها تــوتَ

» لو مرت فترة و لم تشاهد اى فيلم قديم لشارو ..................؟؟؟؟؟
أكتــــر جملـــة عجبتكـــوا من أفلام الكينج - صفحة 2 Icon_minitime1الجمعة 10 يوليو 2015, 9:56 pm من طرف كارول

» هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان
أكتــــر جملـــة عجبتكـــوا من أفلام الكينج - صفحة 2 Icon_minitime1الجمعة 10 يوليو 2015, 8:46 pm من طرف كارول

» لعبة مسلية يلا خشوو
أكتــــر جملـــة عجبتكـــوا من أفلام الكينج - صفحة 2 Icon_minitime1السبت 06 يونيو 2015, 4:59 am من طرف INDIAN GIRL

» شارو وهو صغنن
أكتــــر جملـــة عجبتكـــوا من أفلام الكينج - صفحة 2 Icon_minitime1السبت 09 مايو 2015, 3:15 pm من طرف ♥♫ مجنونة شاروخان ♥♫

» لبيت الكنج يلا بصو شفو
أكتــــر جملـــة عجبتكـــوا من أفلام الكينج - صفحة 2 Icon_minitime1الثلاثاء 24 فبراير 2015, 5:30 pm من طرف شاروخان حبي الاول والاخير

» اختار شخصية من شخصيات شاروخان
أكتــــر جملـــة عجبتكـــوا من أفلام الكينج - صفحة 2 Icon_minitime1الأربعاء 11 فبراير 2015, 7:57 pm من طرف شاروخان حبي الاول والاخير

أكتــــر جملـــة عجبتكـــوا من أفلام الكينج

MshMsha
    MshMsha
    عضو نشيط
    عضو نشيط

انثى
    العمل/الترفيه : مش ورايا حاجة غير متابعة شاروك
    المزاج : رومانسي عشان بحب شاروكي
    14052010

جديد أكتــــر جملـــة عجبتكـــوا من أفلام الكينج

مُساهمة من طرف MshMsha

هاااااااااااااي عليكـــوا يــا جمــاعة أنــا جبتلكـــوا النهاردة لعبـــة جديــدة
    طبعــا كلنــا اتفرجنــا على أفلام الكينج وأكيــد طبعــا حافظينهــا كلهــا
    بس أكيـــد كل حد فينــا وهـــو بيتفرج على أي فيلم فيه جملـــة من جمــل الكينج الرائعـــة عجبت كل واحــد وأثرت فيــه
    فكـــل اللي عليكـــوا ان كــل واحــد يدخـــل يقـــول إيــة أكتــر جملـــة عجبتــه وأثــرت فيـــه من أفــلام الكينج

وأنــا هبدأ معاكـــوا أنا بصراحة في جمـــل كتيـــر أوووووي بحبهــا لشاروكي بس أكيد مش هقولهم كلهم عشان انتوا كمان تقولوا
    من الجمــل اللي فعلا عجبتني موووووووت من فيلم أوم شانتي أوم لما قـــال

" يقال انك لو اردت شيئا بشده فالكون باكمله
    سيبدا بتحويل الاشياء ليجعلك تحقق ذلك "

يالا بقى يا عشـــاق الكينج كـــل واحــد يقول الجملــة المفضلــة عنــده
    مُشاطرة هذه المقالة على: reddit

maggikhan

مُساهمة الأربعاء 20 يونيو 2012, 4:54 am من طرف maggikhan

صح ؟ كان مشهد وهمى فاق كل حدود الطبيعة
    انا عن نفسي قلبي بينهار اصاد المشهد ده بس اللى عجبنى اوى اوى لما قالها i love u
    عارفه انا مفهمتش المشهد الا فى المرة الخامسه اللى اتفرج فيها على الفيلم
    كل مره كنت بفتكر انه بيقرب ايدها من قلبه وبس لحد ما فهمت
    شاروخ محتاج تصفيق على المشهد ده لحد ما الايدين تجيب دم
    نسرين سعيد

مُساهمة الأربعاء 20 يونيو 2012, 10:38 am من طرف نسرين سعيد

معاكي حق والله المشهد ده بجد مؤثر وبيعجبني جداااااااااااااااااااااااااااا
    والفيلم كله على بعضه جنااااااااااااااااااان بموووووووووووووووووت فيه
    أكتــــر جملـــة عجبتكـــوا من أفلام الكينج - صفحة 2 465425 أكتــــر جملـــة عجبتكـــوا من أفلام الكينج - صفحة 2 465425 أكتــــر جملـــة عجبتكـــوا من أفلام الكينج - صفحة 2 465425 أكتــــر جملـــة عجبتكـــوا من أفلام الكينج - صفحة 2 465425

مُساهمة الإثنين 22 أكتوبر 2012, 5:05 pm من طرف صاصاsasa

انا بحب جملة "نحن نسير على درب الحب وعل ى الطريق سنلتقى مجددا"

الوقت/التاريخ الآن هو الإثنين 20 مايو 2024, 12:18 am