ممـلـكــة الكـنــــج خــان

اهلا بيك وسط اسره محبـى الكينج خــان .. شاروخــــــــان

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

اهلا بيك وسط اسره محبـى الكينج خــان .. شاروخــــــــان

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

شاروخــان _ SRK _शाहरुख खान

المواضيع الأخيرة

» srk new video
يوم فرح شاروكي كان زي العسسسسسسسل وهو دمو خفيف كالعادة Icon_minitime1الأحد 16 سبتمبر 2018, 4:12 pm من طرف whale55

» kofee with karan**SRK &Kajol**
يوم فرح شاروكي كان زي العسسسسسسسل وهو دمو خفيف كالعادة Icon_minitime1الأحد 16 سبتمبر 2018, 3:59 pm من طرف whale55

» فيديوهات حلقه شاروخان مع كاجول فى قهوه مع كارن ..مترجمه للعربيه
يوم فرح شاروكي كان زي العسسسسسسسل وهو دمو خفيف كالعادة Icon_minitime1السبت 15 سبتمبر 2018, 6:41 pm من طرف whale55

» اهلا يا جماعة انا جديدة هنا في المملكة
يوم فرح شاروكي كان زي العسسسسسسسل وهو دمو خفيف كالعادة Icon_minitime1الأحد 16 أكتوبر 2016, 11:38 am من طرف Sara#srk

» اهلا يا جماعة انا جديدة هنا في المملكة
يوم فرح شاروكي كان زي العسسسسسسسل وهو دمو خفيف كالعادة Icon_minitime1الأحد 16 أكتوبر 2016, 11:37 am من طرف Sara#srk

» خواطري وانا شاروخان
يوم فرح شاروكي كان زي العسسسسسسسل وهو دمو خفيف كالعادة Icon_minitime1الجمعة 14 أكتوبر 2016, 2:11 pm من طرف Lucky Hadeer

» اكتب ماتشعر به الان وستجد من يسمعك
يوم فرح شاروكي كان زي العسسسسسسسل وهو دمو خفيف كالعادة Icon_minitime1الخميس 06 أكتوبر 2016, 11:09 pm من طرف Lucky Hadeer

» عاشقة شاروخانية جديدة
يوم فرح شاروكي كان زي العسسسسسسسل وهو دمو خفيف كالعادة Icon_minitime1الثلاثاء 02 أغسطس 2016, 2:48 pm من طرف الشاروخان

» **اعــرف حــظك فـــى الحــــــب **
يوم فرح شاروكي كان زي العسسسسسسسل وهو دمو خفيف كالعادة Icon_minitime1الخميس 16 يوليو 2015, 6:31 pm من طرف بنوتة كيوت خددها تــوتَ

» لو مرت فترة و لم تشاهد اى فيلم قديم لشارو ..................؟؟؟؟؟
يوم فرح شاروكي كان زي العسسسسسسسل وهو دمو خفيف كالعادة Icon_minitime1الجمعة 10 يوليو 2015, 9:56 pm من طرف كارول

» هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان
يوم فرح شاروكي كان زي العسسسسسسسل وهو دمو خفيف كالعادة Icon_minitime1الجمعة 10 يوليو 2015, 8:46 pm من طرف كارول

» لعبة مسلية يلا خشوو
يوم فرح شاروكي كان زي العسسسسسسسل وهو دمو خفيف كالعادة Icon_minitime1السبت 06 يونيو 2015, 4:59 am من طرف INDIAN GIRL

» شارو وهو صغنن
يوم فرح شاروكي كان زي العسسسسسسسل وهو دمو خفيف كالعادة Icon_minitime1السبت 09 مايو 2015, 3:15 pm من طرف ♥♫ مجنونة شاروخان ♥♫

» لبيت الكنج يلا بصو شفو
يوم فرح شاروكي كان زي العسسسسسسسل وهو دمو خفيف كالعادة Icon_minitime1الثلاثاء 24 فبراير 2015, 5:30 pm من طرف شاروخان حبي الاول والاخير

» اختار شخصية من شخصيات شاروخان
يوم فرح شاروكي كان زي العسسسسسسسل وهو دمو خفيف كالعادة Icon_minitime1الأربعاء 11 فبراير 2015, 7:57 pm من طرف شاروخان حبي الاول والاخير

يوم فرح شاروكي كان زي العسسسسسسسل وهو دمو خفيف كالعادة

شاروخان عمري انا
    شاروخان عمري انا
    عضو مشارك
    عضو مشارك

انثى
    العمل/الترفيه : محامية مجنووووونة جدا بالملك
    المزاج : يعني نقدر نقول (كويس)
    20092010

جديد يوم فرح شاروكي كان زي العسسسسسسسل وهو دمو خفيف كالعادة

مُساهمة من طرف شاروخان عمري انا

بسما لله الرحمن الرحيم يوم فرح شاروخان كان يوم عجبة بجد شوفو بقي اللي دايقني اني عرفت مؤخرا ان البومة خان (مدام جوري طبعا)هندوسية ودة يعني زعلني اوييييييتزوج شاروخ من جورى العام 1991وتم الزواج اولا عن طريق المحكمه بسبب اختلاف الديانه بينهما
    فمعظمنا يعلم ان شاروخ مسلم وزوجته هندوسيه وأصرت عائلتها ان يتم الزفاف على الطريقه الهنديه التقليديه وذلك ما كان بالفعل
    وذلك الحفل تخلله كثير من المواقف الطريفه يرويها شاروخ كان لابد ان احضر جورى من صالون التجميل بالسياره لكن حسب تقاليد الجواز كان لابد ان اذهب الى الحفل بالحصان فاخذت السياره لاحضر جورى ثم تعطلت السياره
    وكأى عريس يوم عرسه سأمرح وارقص لكن كيف ارقص بتلك العمامه الضخمه الملفوفه على راسى انها تعيق حركتى ولكن رقصت بتلك العمامه وذلك كان مضحك
    كان هناك نيه لأختصار مراسم الزفاف الى ساعه او اقل
    وعندما جلسنا لاتمام شعائر الزفاف كان الامر بالنسبه لى غريب فأنا كنت مندهش للزواج بتلك الطريقه وذلك يرجع الى اختلاف العقيده فلم اندمج
    وعندما بدأ المرتل يردد الشعائر بدأت اقوم بحركات مضحكه كالنظر الى اعلى او حولى واسأل أسئله ساذجه من نوعية
    ماهذا ؟وكيف هذا ؟وكيف يحدث هذا؟
    حفل الزفاف الذى كان مقدر له نصف ساعه او 45 دقيقه استمر لمدة ساعتين وفى النهايه هم انفسهم شعروا بالتعب والارهاق وتوسلوا لى ان اتوقف عن هذه الحركات وان اكف عن القاء تلك الاسئله
    عندما حضرت الى الحفل كان هناك ناس كثيرةومنهم ناس كبار فى السن انا احترم الناس جميعا واحترم معتقادتهم
    عندما وصلت كنت متاخر ساعه وربع عن الميعاد ووجدت الناس فى انتظارى الاشخاص الكبار فى السن يتهامسون فيما بينهم
    انه شاب مسلم سيغير اسم الفتاه ستصبح مسلمه كانوا يتحدثون بالبنجابيه لكننى كنت افهم ما يقولون
    وقفت امامهم وتحدثت بصوت عالى جورى هيا لنصلى ونتبارك ببعض الايات الاسلاميه ثم نظرت لهم لاجدهم يحدقون فى ثم قلت لهم انها من الان سترتدى اللباس الاسلامى عندما تخرج من المنزل ومن الان سيصبح اسمها عائشه
    وهى ستحب ذلك انها ذكريات ممتعه كل الصعاب تزول عن طريق الحب والحمد لله زواجنا مازال مستمر بنجاح
    ييييي
    مُشاطرة هذه المقالة على: reddit

غـمـازة شــاروخــي

مُساهمة الثلاثاء 21 سبتمبر 2010, 1:12 am من طرف غـمـازة شــاروخــي

والله جاااامد شاروووخي .. طوول عمره دمه زي العسسسسسل .. بس يا جمااعة الشرع محلله أربعة بردوو ولا اييييييه ؟!!! ههههههههه تسلم إيدك ياا عسسل
    عاشقة شارو

مُساهمة الثلاثاء 21 سبتمبر 2010, 1:41 am من طرف عاشقة شارو

ههههههههههههههه والله شارو ده عسل يوم فرح شاروكي كان زي العسسسسسسسل وهو دمو خفيف كالعادة 14690 يوم فرح شاروكي كان زي العسسسسسسسل وهو دمو خفيف كالعادة 14690
    ميرررررررررررررررررررسى يا قمر
    شاروخان عمري انا

مُساهمة الثلاثاء 21 سبتمبر 2010, 3:36 am من طرف شاروخان عمري انا

ربنا يخليكو ليا يا جماعة دنتواللي قمر بس سوال مش كدة حرام والنبي
    تبقي بومة وكمان كافرة دة اية دة بس يا ربي
    nana

مُساهمة الثلاثاء 21 سبتمبر 2010, 4:13 am من طرف nana

شكله يوم زفاف تحفه يسلمو على السرد الرائع يوم فرح شاروكي كان زي العسسسسسسسل وهو دمو خفيف كالعادة 126807
    شاروخان عمري انا

مُساهمة الثلاثاء 21 سبتمبر 2010, 2:07 pm من طرف شاروخان عمري انا

والله الحاجة الوحيدة اللي كانت مظلمة الفرح القرد هانم طبعا كلنا عارفين مين جووووري ههههههههه
    شاروخان عمري انا

مُساهمة الأربعاء 22 سبتمبر 2010, 5:48 pm من طرف شاروخان عمري انا

عارفين اللي دايقني في الفرح اية البطيخة اللي اهل البومة حطوها فوق راسوا

مُساهمة الإثنين 12 ديسمبر 2011, 2:59 pm من طرف ahlam mimi

يوم فرح شاروكي كان زي العسسسسسسسل وهو دمو خفيف كالعادة 244519 كم انت رائع وصادق في كل شيء
    roma srk

مُساهمة الإثنين 12 ديسمبر 2011, 3:08 pm من طرف roma srk

ههههههههههه طول عمره عسل والله العظيم بينقط سكر مرسى يا حياتى على الموضوع
    حياه الروح

مُساهمة الثلاثاء 15 مايو 2012, 5:33 pm من طرف حياه الروح

دا شارو دة عسل بحد دمة شربااااااااااااااااااااااات
    عيون الحب

مُساهمة السبت 25 أغسطس 2012, 2:13 pm من طرف عيون الحب

لأ وانتم صادقين ده كان يوم نحس من اولها كده وهي قدمها نحس واتعطلت العربيه مافيش حاجه زي العسل في اليوم ده غير حبيبي ودمه اللي زي العسل و تسلم ايدك يا قمر والله انتي اللي زي العسل يوم فرح شاروكي كان زي العسسسسسسسل وهو دمو خفيف كالعادة 131209
    منى محمد

مُساهمة السبت 25 أغسطس 2012, 9:53 pm من طرف منى محمد

ههههههههههههههههههههههه ده شارو والله عسل اوىىى وطبعا جورى يوم فرح شاروكي كان زي العسسسسسسسل وهو دمو خفيف كالعادة 624331 وطبعا كان شكلها انا مش هتكلم انا هوريكم الصوره

يوم فرح شاروكي كان زي العسسسسسسسل وهو دمو خفيف كالعادة 420287882

يوم فرح شاروكي كان زي العسسسسسسسل وهو دمو خفيف كالعادة 717652 يوم فرح شاروكي كان زي العسسسسسسسل وهو دمو خفيف كالعادة 717652 يوم فرح شاروكي كان زي العسسسسسسسل وهو دمو خفيف كالعادة 717652 يوم فرح شاروكي كان زي العسسسسسسسل وهو دمو خفيف كالعادة 717652 بالذمه ده شكل واحده فى فرحها عايزه الحق!!!!!
    عيون الحب

مُساهمة الأحد 26 أغسطس 2012, 10:24 pm من طرف عيون الحب

لا حول ولا قوة الا بالله مش عارفه حاسه انها مانمتش كويس قبلها والا راحه تبيع خضار مش عارفه والله ربنا يصبرك يا شاروك يا حبيبي ميرسي يا مني علي الصوره دي اللي بينت لنا الحقيقه المره يوم فرح شاروكي كان زي العسسسسسسسل وهو دمو خفيف كالعادة 714514
    منى محمد

مُساهمة الأحد 26 أغسطس 2012, 10:32 pm من طرف منى محمد

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه والله عندك حق دى كانت عندها امتحانات قبل الجواز

والللى يفرسك بقا ان حضرته شارو طبعا كاتب قصيده شعر فيها يوم عيد جوازهم
    يوم فرح شاروكي كان زي العسسسسسسسل وهو دمو خفيف كالعادة 797504 يوم فرح شاروكي كان زي العسسسسسسسل وهو دمو خفيف كالعادة 797504 يوم فرح شاروكي كان زي العسسسسسسسل وهو دمو خفيف كالعادة 797504 وكله شعر فى الحب والجمال يوم فرح شاروكي كان زي العسسسسسسسل وهو دمو خفيف كالعادة 716851 يوم فرح شاروكي كان زي العسسسسسسسل وهو دمو خفيف كالعادة 717652 يوم فرح شاروكي كان زي العسسسسسسسل وهو دمو خفيف كالعادة 717652 يوم فرح شاروكي كان زي العسسسسسسسل وهو دمو خفيف كالعادة 717652 يوم فرح شاروكي كان زي العسسسسسسسل وهو دمو خفيف كالعادة 717652 يوم فرح شاروكي كان زي العسسسسسسسل وهو دمو خفيف كالعادة 717652 يوم فرح شاروكي كان زي العسسسسسسسل وهو دمو خفيف كالعادة 98354 يوم فرح شاروكي كان زي العسسسسسسسل وهو دمو خفيف كالعادة 98354 يوم فرح شاروكي كان زي العسسسسسسسل وهو دمو خفيف كالعادة 260690 حسبن الله ونعم الوكيل

الوقت/التاريخ الآن هو الخميس 02 مايو 2024, 9:23 pm