ممـلـكــة الكـنــــج خــان

اهلا بيك وسط اسره محبـى الكينج خــان .. شاروخــــــــان

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

اهلا بيك وسط اسره محبـى الكينج خــان .. شاروخــــــــان

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

شاروخــان _ SRK _शाहरुख खान

المواضيع الأخيرة

» srk new video
فديو شارو مع الفانز امبارح  يجنن يا بشر  Shahrukh Khan beim Dreh für DON2 in Berlin Icon_minitime1الأحد 16 سبتمبر 2018, 4:12 pm من طرف whale55

» kofee with karan**SRK &Kajol**
فديو شارو مع الفانز امبارح  يجنن يا بشر  Shahrukh Khan beim Dreh für DON2 in Berlin Icon_minitime1الأحد 16 سبتمبر 2018, 3:59 pm من طرف whale55

» فيديوهات حلقه شاروخان مع كاجول فى قهوه مع كارن ..مترجمه للعربيه
فديو شارو مع الفانز امبارح  يجنن يا بشر  Shahrukh Khan beim Dreh für DON2 in Berlin Icon_minitime1السبت 15 سبتمبر 2018, 6:41 pm من طرف whale55

» اهلا يا جماعة انا جديدة هنا في المملكة
فديو شارو مع الفانز امبارح  يجنن يا بشر  Shahrukh Khan beim Dreh für DON2 in Berlin Icon_minitime1الأحد 16 أكتوبر 2016, 11:38 am من طرف Sara#srk

» اهلا يا جماعة انا جديدة هنا في المملكة
فديو شارو مع الفانز امبارح  يجنن يا بشر  Shahrukh Khan beim Dreh für DON2 in Berlin Icon_minitime1الأحد 16 أكتوبر 2016, 11:37 am من طرف Sara#srk

» خواطري وانا شاروخان
فديو شارو مع الفانز امبارح  يجنن يا بشر  Shahrukh Khan beim Dreh für DON2 in Berlin Icon_minitime1الجمعة 14 أكتوبر 2016, 2:11 pm من طرف Lucky Hadeer

» اكتب ماتشعر به الان وستجد من يسمعك
فديو شارو مع الفانز امبارح  يجنن يا بشر  Shahrukh Khan beim Dreh für DON2 in Berlin Icon_minitime1الخميس 06 أكتوبر 2016, 11:09 pm من طرف Lucky Hadeer

» عاشقة شاروخانية جديدة
فديو شارو مع الفانز امبارح  يجنن يا بشر  Shahrukh Khan beim Dreh für DON2 in Berlin Icon_minitime1الثلاثاء 02 أغسطس 2016, 2:48 pm من طرف الشاروخان

» **اعــرف حــظك فـــى الحــــــب **
فديو شارو مع الفانز امبارح  يجنن يا بشر  Shahrukh Khan beim Dreh für DON2 in Berlin Icon_minitime1الخميس 16 يوليو 2015, 6:31 pm من طرف بنوتة كيوت خددها تــوتَ

» لو مرت فترة و لم تشاهد اى فيلم قديم لشارو ..................؟؟؟؟؟
فديو شارو مع الفانز امبارح  يجنن يا بشر  Shahrukh Khan beim Dreh für DON2 in Berlin Icon_minitime1الجمعة 10 يوليو 2015, 9:56 pm من طرف كارول

» هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان
فديو شارو مع الفانز امبارح  يجنن يا بشر  Shahrukh Khan beim Dreh für DON2 in Berlin Icon_minitime1الجمعة 10 يوليو 2015, 8:46 pm من طرف كارول

» لعبة مسلية يلا خشوو
فديو شارو مع الفانز امبارح  يجنن يا بشر  Shahrukh Khan beim Dreh für DON2 in Berlin Icon_minitime1السبت 06 يونيو 2015, 4:59 am من طرف INDIAN GIRL

» شارو وهو صغنن
فديو شارو مع الفانز امبارح  يجنن يا بشر  Shahrukh Khan beim Dreh für DON2 in Berlin Icon_minitime1السبت 09 مايو 2015, 3:15 pm من طرف ♥♫ مجنونة شاروخان ♥♫

» لبيت الكنج يلا بصو شفو
فديو شارو مع الفانز امبارح  يجنن يا بشر  Shahrukh Khan beim Dreh für DON2 in Berlin Icon_minitime1الثلاثاء 24 فبراير 2015, 5:30 pm من طرف شاروخان حبي الاول والاخير

» اختار شخصية من شخصيات شاروخان
فديو شارو مع الفانز امبارح  يجنن يا بشر  Shahrukh Khan beim Dreh für DON2 in Berlin Icon_minitime1الأربعاء 11 فبراير 2015, 7:57 pm من طرف شاروخان حبي الاول والاخير

قلبSRK
زهرة الربيع
MshMsha
نادين
شاروخان عمري انا
khokha Love SRK
salasel
11 مشترك

فديو شارو مع الفانز امبارح يجنن يا بشر Shahrukh Khan beim Dreh für DON2 in Berlin

salasel
    salasel
    المراقبه العامه
    المراقبه العامه

انثى
    العمل/الترفيه : مملكة الكينـــج خــــــــان
    المزاج : cool

جديد فديو شارو مع الفانز امبارح يجنن يا بشر Shahrukh Khan beim Dreh für DON2 in Berlin

مُساهمة من طرف salasel الجمعة 15 أكتوبر 2010, 4:06 pm

فديو شارو مع الفانز امبارح  يجنن يا بشر  Shahrukh Khan beim Dreh für DON2 in Berlin 356002315

شوفو شارو امبارح مع المعجبين والي عملوه لما كان beim Dreh für in Berlin ليهم حق ونبي يعملو أكتر من كده يبختهم ولاد المحظوظه عقبالي يا رب قبل ما أموت اشوفو بس يااااااااااارب

khokha Love SRK
    khokha Love SRK
    عضــو مطـــرود

انثى
    العمل/الترفيه : اثرية مستقبلا
    المزاج : عااااااااااااي لما بشوف الملك خان

جديد رد: فديو شارو مع الفانز امبارح يجنن يا بشر Shahrukh Khan beim Dreh für DON2 in Berlin

مُساهمة من طرف khokha Love SRK الجمعة 15 أكتوبر 2010, 6:39 pm

حخ
    شاروخان عمري انا
    شاروخان عمري انا
    عضو مشارك
    عضو مشارك

انثى
    العمل/الترفيه : محامية مجنووووونة جدا بالملك
    المزاج : يعني نقدر نقول (كويس)

جديد رد: فديو شارو مع الفانز امبارح يجنن يا بشر Shahrukh Khan beim Dreh für DON2 in Berlin

مُساهمة من طرف شاروخان عمري انا الجمعة 15 أكتوبر 2010, 8:51 pm

هههههههههههههههههه لا حول الله يا جدعان العيال افترسوا الراجل بس ليهم حق انا لو مكانهم كنت اتشعبط فية مسيبهوش ابدا ابدا واحدة تقولي لية يا شوشو (انتي شايفاة ميكروباص هقولها لا يا حبيبتي شاروخان لو قارناة بيمكروباص يبقي اصلا مفيش ميكروبصات هتشتغل فديو شارو مع الفانز امبارح  يجنن يا بشر  Shahrukh Khan beim Dreh für DON2 in Berlin 14690
    salasel
    salasel
    المراقبه العامه
    المراقبه العامه

انثى

مُساهمة من طرف salasel السبت 16 أكتوبر 2010, 12:19 am

فديو شارو مع الفانز امبارح  يجنن يا بشر  Shahrukh Khan beim Dreh für DON2 in Berlin 961374867

صدق الي قال خدو الحكمه من أفواه المجانين فديو شارو مع الفانز امبارح  يجنن يا بشر  Shahrukh Khan beim Dreh für DON2 in Berlin 14690 مش انتي سلوكك ضاربه يا شوشو بس بتقولي حكم والله فديو شارو مع الفانز امبارح  يجنن يا بشر  Shahrukh Khan beim Dreh für DON2 in Berlin 14690 عندك حق ياريتو كان مكروباص فديو شارو مع الفانز امبارح  يجنن يا بشر  Shahrukh Khan beim Dreh für DON2 in Berlin 14690 يسلمو مرورك يا شوشو فديو شارو مع الفانز امبارح  يجنن يا بشر  Shahrukh Khan beim Dreh für DON2 in Berlin 14690 فديو شارو مع الفانز امبارح  يجنن يا بشر  Shahrukh Khan beim Dreh für DON2 in Berlin 846158
    نادين
    نادين
    عضو متالق
    عضو متالق

مُساهمة من طرف نادين السبت 16 أكتوبر 2010, 2:49 am

امين
    يارب وانا كمان اشوفو قريب
    صراحه الفديو يقهرر فديو شارو مع الفانز امبارح  يجنن يا بشر  Shahrukh Khan beim Dreh für DON2 in Berlin 797504
    ناس تشوفو وناس محرومين والله حرااام انا بترك منتدى يومين فديو شارو مع الفانز امبارح  يجنن يا بشر  Shahrukh Khan beim Dreh für DON2 in Berlin 261476 فديو شارو مع الفانز امبارح  يجنن يا بشر  Shahrukh Khan beim Dreh für DON2 in Berlin 261476
    MshMsha
    MshMsha
    عضو نشيط
    عضو نشيط

انثى
    العمل/الترفيه : مش ورايا حاجة غير متابعة شاروك
    المزاج : رومانسي عشان بحب شاروكي

مُساهمة من طرف MshMsha السبت 16 أكتوبر 2010, 3:24 am

يا بخنهم بجد عقبالنا يارب وربنا ما نسيبه ابدا وهخطفه حبيبي يا ناااااس بمووووووت فيه
    فديو شارو مع الفانز امبارح  يجنن يا بشر  Shahrukh Khan beim Dreh für DON2 in Berlin 691108 فديو شارو مع الفانز امبارح  يجنن يا بشر  Shahrukh Khan beim Dreh für DON2 in Berlin 691108 فديو شارو مع الفانز امبارح  يجنن يا بشر  Shahrukh Khan beim Dreh für DON2 in Berlin 691108 فديو شارو مع الفانز امبارح  يجنن يا بشر  Shahrukh Khan beim Dreh für DON2 in Berlin 691108 فديو شارو مع الفانز امبارح  يجنن يا بشر  Shahrukh Khan beim Dreh für DON2 in Berlin 691108
    salasel
    salasel
    المراقبه العامه
    المراقبه العامه

انثى

مُساهمة من طرف salasel السبت 16 أكتوبر 2010, 4:13 am

يسلمو مروركو يا رجاله ونبي اقعدو ادعو كده لحسن خلاص السهم نفذ والصبر خلص وكده كتير كتير كتير يعني فديو شارو مع الفانز امبارح  يجنن يا بشر  Shahrukh Khan beim Dreh für DON2 in Berlin 691108 فديو شارو مع الفانز امبارح  يجنن يا بشر  Shahrukh Khan beim Dreh für DON2 in Berlin 691108 فديو شارو مع الفانز امبارح  يجنن يا بشر  Shahrukh Khan beim Dreh für DON2 in Berlin 605371
    salasel
    salasel
    المراقبه العامه
    المراقبه العامه

انثى

مُساهمة من طرف salasel السبت 16 أكتوبر 2010, 5:00 am

فديو شارو مع الفانز امبارح  يجنن يا بشر  Shahrukh Khan beim Dreh für DON2 in Berlin 691108 فديو شارو مع الفانز امبارح  يجنن يا بشر  Shahrukh Khan beim Dreh für DON2 in Berlin 691108 فديو شارو مع الفانز امبارح  يجنن يا بشر  Shahrukh Khan beim Dreh für DON2 in Berlin 691108 فديو شارو مع الفانز امبارح  يجنن يا بشر  Shahrukh Khan beim Dreh für DON2 in Berlin 691108 فديو شارو مع الفانز امبارح  يجنن يا بشر  Shahrukh Khan beim Dreh für DON2 in Berlin 691108 فديو شارو مع الفانز امبارح  يجنن يا بشر  Shahrukh Khan beim Dreh für DON2 in Berlin 691108

فديو شارو مع الفانز امبارح  يجنن يا بشر  Shahrukh Khan beim Dreh für DON2 in Berlin 605371 فديو شارو مع الفانز امبارح  يجنن يا بشر  Shahrukh Khan beim Dreh für DON2 in Berlin 605371 فديو شارو مع الفانز امبارح  يجنن يا بشر  Shahrukh Khan beim Dreh für DON2 in Berlin 605371 فديو شارو مع الفانز امبارح  يجنن يا بشر  Shahrukh Khan beim Dreh für DON2 in Berlin 605371 فديو شارو مع الفانز امبارح  يجنن يا بشر  Shahrukh Khan beim Dreh für DON2 in Berlin 605371
    زهرة الربيع
    زهرة الربيع
    عضو متالق
    عضو متالق

انثى
    العمل/الترفيه : متابعة اخبار الملك
    المزاج : الملك وبس

مُساهمة من طرف زهرة الربيع السبت 16 أكتوبر 2010, 11:58 pm

تسلمين ياحبي ولو مافهمت شي الدنيا ظلمة بس بتسمعي صوت البنات بيصرخو يعني عندهم حق شافو قمر 14 يعملو اي
    شكرا حياتي
    قلبSRK
    قلبSRK
    عضو نشيط
    عضو نشيط

انثى
    العمل/الترفيه : حب شاه روخ خان
    المزاج : عالى لما بشوف الكينج خان

مُساهمة من طرف قلبSRK الأحد 17 أكتوبر 2010, 12:30 am

يا بختهم ولاد الايه

نعمل ايه فى حظنا بس المنحوس المنحوس

شكرا حبيبتى فديو شارو مع الفانز امبارح  يجنن يا بشر  Shahrukh Khan beim Dreh für DON2 in Berlin 131209
    iba88
    iba88

انثى
    العمل/الترفيه : student&loving the king of hearts
    المزاج : kabhi kush kabhi gum

مُساهمة من طرف iba88 الأحد 17 أكتوبر 2010, 1:14 am

يا ولااااااااد المحظوظة فديو شارو مع الفانز امبارح  يجنن يا بشر  Shahrukh Khan beim Dreh für DON2 in Berlin 261476
    لا وكمان حصلو بوسة منو فديو شارو مع الفانز امبارح  يجنن يا بشر  Shahrukh Khan beim Dreh für DON2 in Berlin 449879
    افففففففف
    بس بصراحة هو كريم خالص ده شكلو طالع مخصوص عشان يسلم عليهم
    تسلمي يا قمر Sad
    nana
    nana
    عضو متالق
    عضو متالق

انثى
    العمل/الترفيه : ... LOADING
    المزاج : Gooood

مُساهمة من طرف nana الأحد 17 أكتوبر 2010, 2:35 am

والله حظوظ شكلهم من الفرحه اتجننو معاهم حق الفرصه ماتجي الا مره وحده وناس ولامره فديو شارو مع الفانز امبارح  يجنن يا بشر  Shahrukh Khan beim Dreh für DON2 in Berlin 33787 يسلمو ايمو على الفيديو فديو شارو مع الفانز امبارح  يجنن يا بشر  Shahrukh Khan beim Dreh für DON2 in Berlin 780680
    salasel
    salasel
    المراقبه العامه
    المراقبه العامه

انثى

مُساهمة من طرف salasel الأحد 17 أكتوبر 2010, 5:11 am

يسلمو مروركو يا غوالي نانا واباء وقلب شارو صارو صحيح مش باين قوي بس وشو بيبان مع التصوير من فلاش الكاميرات لو ركزتي شويه فيها فديو شارو مع الفانز امبارح  يجنن يا بشر  Shahrukh Khan beim Dreh für DON2 in Berlin 14690 دول ولاد محظوظه يا بختهم حسبي الله ونعمه الوكيل فيهم فديو شارو مع الفانز امبارح  يجنن يا بشر  Shahrukh Khan beim Dreh für DON2 in Berlin 14690
    عيون الحب
    عيون الحب

انثى
    العمل/الترفيه : متابعة اعماله
    المزاج : مجنونه بحبه

مُساهمة من طرف عيون الحب الأحد 17 أكتوبر 2010, 3:49 pm

بصراحه كل اللي انا شفته بنات عماله تحضن وتبوس فيه حقول ايه بقي حظوظ بس والله العظيم عندهم حق انا لو معاهم ماكنتش عارفه ممكن اعمل ايه وتسلم ايديكي يا ايمي علي الفيديو فديو شارو مع الفانز امبارح  يجنن يا بشر  Shahrukh Khan beim Dreh für DON2 in Berlin 846158
    salasel
    salasel
    المراقبه العامه
    المراقبه العامه

انثى

مُساهمة من طرف salasel الإثنين 18 أكتوبر 2010, 5:12 am

يسلمو عيون الحب مرورك يا قمرتي وهما محظوظين حظ غير عادي وعندهم حق يعملو اكتر من كده فديو شارو مع الفانز امبارح  يجنن يا بشر  Shahrukh Khan beim Dreh für DON2 in Berlin 691108 انا عندي نفس المشكله لعلمك علي اد ما اني انا نفسي اشوفو لكن مش عارفه لما اشوفو هعمل ايه بس الي متاكده منو اني ممكن قلبي يقف فديو شارو مع الفانز امبارح  يجنن يا بشر  Shahrukh Khan beim Dreh für DON2 in Berlin 14690
    [b]
    شاروخان عمري انا
    شاروخان عمري انا
    عضو مشارك
    عضو مشارك

انثى
    العمل/الترفيه : محامية مجنووووونة جدا بالملك
    المزاج : يعني نقدر نقول (كويس)

مُساهمة من طرف شاروخان عمري انا الإثنين 18 أكتوبر 2010, 10:35 am

انا فعلا سلوكي ضربت فديو شارو مع الفانز امبارح  يجنن يا بشر  Shahrukh Khan beim Dreh für DON2 in Berlin 21394 مش شوفت حبيبي والعيال دول نازلين سويط من كتر الفرحة وبعدين انا طول عمري بقول حكم يا ايمو انتي مش واخدة بالك ولا اية فديو شارو مع الفانز امبارح  يجنن يا بشر  Shahrukh Khan beim Dreh für DON2 in Berlin 780680
    عيون الحب
    عيون الحب

انثى
    العمل/الترفيه : متابعة اعماله
    المزاج : مجنونه بحبه

مُساهمة من طرف عيون الحب الإثنين 18 أكتوبر 2010, 3:22 pm

الف بعد الشر عنك يا ايمي ان شاء الله حتشوفيه يا حبيبتي ومش حتنسي اليوم ده ابدا فديو شارو مع الفانز امبارح  يجنن يا بشر  Shahrukh Khan beim Dreh für DON2 in Berlin 50437
    salasel
    salasel
    المراقبه العامه
    المراقبه العامه

انثى

مُساهمة من طرف salasel الثلاثاء 19 أكتوبر 2010, 12:02 am

لا طبعا يا شوشو اكيد واخده بالي طول عمرك بتقول حكم يا معلم ده انت بـــركة المنتدي يا حج فديو شارو مع الفانز امبارح  يجنن يا بشر  Shahrukh Khan beim Dreh für DON2 in Berlin 14690

يسلمو مرورك يا عيون الحب ربنا يخليكي ويسلمك من كل شر هو شارو لو شوفتو هنسي اليوم ده يالهوي حرام عليكي فديو شارو مع الفانز امبارح  يجنن يا بشر  Shahrukh Khan beim Dreh für DON2 in Berlin 605371 ده انا بشوفو في الافلام والصور بحلم بيه وانا نايمه لو شوفتو فيس تو فيس انساه فديو شارو مع الفانز امبارح  يجنن يا بشر  Shahrukh Khan beim Dreh für DON2 in Berlin 691108 علي رأي ام كلثوم انساك ده كلام أنساك يا سلام affraid فديو شارو مع الفانز امبارح  يجنن يا بشر  Shahrukh Khan beim Dreh für DON2 in Berlin 14690 ده انا هكتب اليوم ده في موسوعة جيمز علي حسابي لو نفع
    فديو شارو مع الفانز امبارح  يجنن يا بشر  Shahrukh Khan beim Dreh für DON2 in Berlin 14690
    ranosh
    ranosh

انثى
    العمل/الترفيه : اسمع اخبار الملك
    المزاج : حب الملك

مُساهمة من طرف ranosh الجمعة 22 أكتوبر 2010, 6:58 pm

ههههههههههههههههههههه اية دة دا افترسو شارو بس لو مكنهم كنت مش عرفة بس اكيد كنت هعمل اكتر منهم ....يابختهم شفوة وكلموة ..يارب اكون مثلمهم عن قريب.... فديو شارو مع الفانز امبارح  يجنن يا بشر  Shahrukh Khan beim Dreh für DON2 in Berlin 24884 فديو شارو مع الفانز امبارح  يجنن يا بشر  Shahrukh Khan beim Dreh für DON2 in Berlin 24884 فديو شارو مع الفانز امبارح  يجنن يا بشر  Shahrukh Khan beim Dreh für DON2 in Berlin 24884 فديو شارو مع الفانز امبارح  يجنن يا بشر  Shahrukh Khan beim Dreh für DON2 in Berlin 24884
    salasel
    salasel
    المراقبه العامه
    المراقبه العامه

انثى

مُساهمة من طرف salasel السبت 23 أكتوبر 2010, 4:08 am

يسلمو مرورك يا رنوش حبيبتي فديو شارو مع الفانز امبارح  يجنن يا بشر  Shahrukh Khan beim Dreh für DON2 in Berlin 846158 ربنا يسمع منك يا رنوش ويبقي لينا حظ زي ولاد المحظوظه دول فديو شارو مع الفانز امبارح  يجنن يا بشر  Shahrukh Khan beim Dreh für DON2 in Berlin 605371

الوقت/التاريخ الآن هو الأربعاء 08 مايو 2024, 1:37 am