ممـلـكــة الكـنــــج خــان

اهلا بيك وسط اسره محبـى الكينج خــان .. شاروخــــــــان

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

اهلا بيك وسط اسره محبـى الكينج خــان .. شاروخــــــــان

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

شاروخــان _ SRK _शाहरुख खान

المواضيع الأخيرة

» srk new video
فيديو جاااااااااااااامد لشــــــــــــــــارو وشاهـــــــــيد جميل اوي شوفو Icon_minitime1الأحد 16 سبتمبر 2018, 4:12 pm من طرف whale55

» kofee with karan**SRK &Kajol**
فيديو جاااااااااااااامد لشــــــــــــــــارو وشاهـــــــــيد جميل اوي شوفو Icon_minitime1الأحد 16 سبتمبر 2018, 3:59 pm من طرف whale55

» فيديوهات حلقه شاروخان مع كاجول فى قهوه مع كارن ..مترجمه للعربيه
فيديو جاااااااااااااامد لشــــــــــــــــارو وشاهـــــــــيد جميل اوي شوفو Icon_minitime1السبت 15 سبتمبر 2018, 6:41 pm من طرف whale55

» اهلا يا جماعة انا جديدة هنا في المملكة
فيديو جاااااااااااااامد لشــــــــــــــــارو وشاهـــــــــيد جميل اوي شوفو Icon_minitime1الأحد 16 أكتوبر 2016, 11:38 am من طرف Sara#srk

» اهلا يا جماعة انا جديدة هنا في المملكة
فيديو جاااااااااااااامد لشــــــــــــــــارو وشاهـــــــــيد جميل اوي شوفو Icon_minitime1الأحد 16 أكتوبر 2016, 11:37 am من طرف Sara#srk

» خواطري وانا شاروخان
فيديو جاااااااااااااامد لشــــــــــــــــارو وشاهـــــــــيد جميل اوي شوفو Icon_minitime1الجمعة 14 أكتوبر 2016, 2:11 pm من طرف Lucky Hadeer

» اكتب ماتشعر به الان وستجد من يسمعك
فيديو جاااااااااااااامد لشــــــــــــــــارو وشاهـــــــــيد جميل اوي شوفو Icon_minitime1الخميس 06 أكتوبر 2016, 11:09 pm من طرف Lucky Hadeer

» عاشقة شاروخانية جديدة
فيديو جاااااااااااااامد لشــــــــــــــــارو وشاهـــــــــيد جميل اوي شوفو Icon_minitime1الثلاثاء 02 أغسطس 2016, 2:48 pm من طرف الشاروخان

» **اعــرف حــظك فـــى الحــــــب **
فيديو جاااااااااااااامد لشــــــــــــــــارو وشاهـــــــــيد جميل اوي شوفو Icon_minitime1الخميس 16 يوليو 2015, 6:31 pm من طرف بنوتة كيوت خددها تــوتَ

» لو مرت فترة و لم تشاهد اى فيلم قديم لشارو ..................؟؟؟؟؟
فيديو جاااااااااااااامد لشــــــــــــــــارو وشاهـــــــــيد جميل اوي شوفو Icon_minitime1الجمعة 10 يوليو 2015, 9:56 pm من طرف كارول

» هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان
فيديو جاااااااااااااامد لشــــــــــــــــارو وشاهـــــــــيد جميل اوي شوفو Icon_minitime1الجمعة 10 يوليو 2015, 8:46 pm من طرف كارول

» لعبة مسلية يلا خشوو
فيديو جاااااااااااااامد لشــــــــــــــــارو وشاهـــــــــيد جميل اوي شوفو Icon_minitime1السبت 06 يونيو 2015, 4:59 am من طرف INDIAN GIRL

» شارو وهو صغنن
فيديو جاااااااااااااامد لشــــــــــــــــارو وشاهـــــــــيد جميل اوي شوفو Icon_minitime1السبت 09 مايو 2015, 3:15 pm من طرف ♥♫ مجنونة شاروخان ♥♫

» لبيت الكنج يلا بصو شفو
فيديو جاااااااااااااامد لشــــــــــــــــارو وشاهـــــــــيد جميل اوي شوفو Icon_minitime1الثلاثاء 24 فبراير 2015, 5:30 pm من طرف شاروخان حبي الاول والاخير

» اختار شخصية من شخصيات شاروخان
فيديو جاااااااااااااامد لشــــــــــــــــارو وشاهـــــــــيد جميل اوي شوفو Icon_minitime1الأربعاء 11 فبراير 2015, 7:57 pm من طرف شاروخان حبي الاول والاخير

lucky girl
عذبة السجايا
شاروخان عمري انا
7 مشترك

فيديو جاااااااااااااامد لشــــــــــــــــارو وشاهـــــــــيد جميل اوي شوفو

شاروخان عمري انا
    شاروخان عمري انا
    عضو مشارك
    عضو مشارك

انثى
    العمل/الترفيه : محامية مجنووووونة جدا بالملك
    المزاج : يعني نقدر نقول (كويس)

جديد فيديو جاااااااااااااامد لشــــــــــــــــارو وشاهـــــــــيد جميل اوي شوفو

مُساهمة من طرف شاروخان عمري انا الجمعة 26 نوفمبر 2010, 9:17 pm

[centerالسلام عليكم ورحمة الله وبركاتة بجد شوفو الفيديو
    رهيـــــــــــــــب
    يلا اسيبكو معاة
    ---------------------
    https://www.youtube.com/watch?v=R0L-MRQ9FkE

ها يا بنات حلو ولا ؟؟؟؟؟؟[/center] فيديو جاااااااااااااامد لشــــــــــــــــارو وشاهـــــــــيد جميل اوي شوفو 739582 فيديو جاااااااااااااامد لشــــــــــــــــارو وشاهـــــــــيد جميل اوي شوفو 178752
    عذبة السجايا
    عذبة السجايا

انثى
    العمل/الترفيه : النت
    المزاج : متحمســه

جديد رد: فيديو جاااااااااااااامد لشــــــــــــــــارو وشاهـــــــــيد جميل اوي شوفو

مُساهمة من طرف عذبة السجايا الجمعة 26 نوفمبر 2010, 9:35 pm

وااااااااو
    خطيييييييييير

يسسلمووووووو الايادي
    ياذوق
    شاروخان عمري انا
    شاروخان عمري انا
    عضو مشارك
    عضو مشارك

انثى

جديد رد: فيديو جاااااااااااااامد لشــــــــــــــــارو وشاهـــــــــيد جميل اوي شوفو

مُساهمة من طرف شاروخان عمري انا الجمعة 26 نوفمبر 2010, 9:41 pm

انتي اللي زوق يا قمر اسمكاية بقي يا مزة انا شيماء اختك شيماء Wink
    lucky girl
    lucky girl
    عضو متالق
    عضو متالق

انثى
    العمل/الترفيه : I live to let her fine
    المزاج : الحب جنة لمن أحب شخص مثلك والموت أفضل لمن ليس له حبيب مثلك

مُساهمة من طرف lucky girl الجمعة 26 نوفمبر 2010, 10:00 pm

يسلمو شيمو فيديو جاااااااااااااامد لشــــــــــــــــارو وشاهـــــــــيد جميل اوي شوفو 126807
    عيون الحب
    عيون الحب

انثى
    العمل/الترفيه : متابعة اعماله
    المزاج : مجنونه بحبه

مُساهمة من طرف عيون الحب الجمعة 26 نوفمبر 2010, 10:46 pm

ميرسي يا شيماء علي الفيديو الجامد ده دايما شاهيد بيحب يقلد كل حركات شاروك حبيبي مش عارفه انا شايفه كده وخصوصا في الفيديو ده باين اوي
    فيديو جاااااااااااااامد لشــــــــــــــــارو وشاهـــــــــيد جميل اوي شوفو 728218
    فيديو جاااااااااااااامد لشــــــــــــــــارو وشاهـــــــــيد جميل اوي شوفو 126807 فيديو جاااااااااااااامد لشــــــــــــــــارو وشاهـــــــــيد جميل اوي شوفو 846158
    razooosh
    razooosh
    كبار الشخصيات
    كبار الشخصيات

انثى
    العمل/الترفيه : اعشق الرومانسية وكل ما يعبر عنها
    المزاج : بس اشوف شارو بحب الدنيا

مُساهمة من طرف razooosh الجمعة 26 نوفمبر 2010, 10:49 pm

very very nice thanks habebty فيديو جاااااااااااااامد لشــــــــــــــــارو وشاهـــــــــيد جميل اوي شوفو 24884
    Lucky Hadeer
    Lucky Hadeer
    عضو متالق
    عضو متالق

انثى
    العمل/الترفيه : keep trying to make Mum Happy
    المزاج : (Kabhi Alvida Na Kahina)

مُساهمة من طرف Lucky Hadeer السبت 27 نوفمبر 2010, 12:02 am

فيديو جاااااااااااااامد لشــــــــــــــــارو وشاهـــــــــيد جميل اوي شوفو 728218 وحشتينيييييييييييييييييييييييييييييييييييي

مووووووووووووووووووووووووت يا واطية
    شاروخان عمري انا
    شاروخان عمري انا
    عضو مشارك
    عضو مشارك

انثى

مُساهمة من طرف شاروخان عمري انا الأحد 28 نوفمبر 2010, 1:01 pm

انتي اكتر يا معفنة يازوبالة عاملة اية ياديدو منتي لو قولتيلي علي اوقاتك اللي بتفتحي فيهاكنت كلمتك
    فيديو جاااااااااااااامد لشــــــــــــــــارو وشاهـــــــــيد جميل اوي شوفو 391525541
    مرسيي ليكم كلم يا بنات وعلي فكرةيابيبو انتي عندك حق بس انا زعلت من خوخة جامد لأنها بتقول شاهيد شاروك المستقبل انا مش بأيد الكلام دة تسلمي يا بطبوط علي مرورك وانتي يا رزوووش علي مرورك
    قلبSRK
    قلبSRK
    عضو نشيط
    عضو نشيط

انثى
    العمل/الترفيه : حب شاه روخ خان
    المزاج : عالى لما بشوف الكينج خان

مُساهمة من طرف قلبSRK الخميس 02 ديسمبر 2010, 8:54 am

ههههههههه حلواوى يا شوشو الفيديو
    شاهيد بيقلد معظم حركات شارو وفيديو فكرته حلوة
    تسلم الايادى فيديو جاااااااااااااامد لشــــــــــــــــارو وشاهـــــــــيد جميل اوي شوفو 728218
    شاروخان عمري انا
    شاروخان عمري انا
    عضو مشارك
    عضو مشارك

انثى

مُساهمة من طرف شاروخان عمري انا الخميس 02 ديسمبر 2010, 9:35 am

فيديو جاااااااااااااامد لشــــــــــــــــارو وشاهـــــــــيد جميل اوي شوفو 328166877

مرسيي ليكي انتي ياقمر ادي الكلام ولا بلاش سامعة يابت ياخلود شاروخان وبس اون زا بست ديما مواااااااااه
    فيديو جاااااااااااااامد لشــــــــــــــــارو وشاهـــــــــيد جميل اوي شوفو 465425

الوقت/التاريخ الآن هو الثلاثاء 07 مايو 2024, 1:19 pm