ممـلـكــة الكـنــــج خــان

اهلا بيك وسط اسره محبـى الكينج خــان .. شاروخــــــــان

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

اهلا بيك وسط اسره محبـى الكينج خــان .. شاروخــــــــان

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

شاروخــان _ SRK _शाहरुख खान

المواضيع الأخيرة

» srk new video
فيديوهات جميلة بالعربي لحبيب قلبنا شاروكي ...... أرجو التعليق وكتابة الارء Icon_minitime1الأحد 16 سبتمبر 2018, 4:12 pm من طرف whale55

» kofee with karan**SRK &Kajol**
فيديوهات جميلة بالعربي لحبيب قلبنا شاروكي ...... أرجو التعليق وكتابة الارء Icon_minitime1الأحد 16 سبتمبر 2018, 3:59 pm من طرف whale55

» فيديوهات حلقه شاروخان مع كاجول فى قهوه مع كارن ..مترجمه للعربيه
فيديوهات جميلة بالعربي لحبيب قلبنا شاروكي ...... أرجو التعليق وكتابة الارء Icon_minitime1السبت 15 سبتمبر 2018, 6:41 pm من طرف whale55

» اهلا يا جماعة انا جديدة هنا في المملكة
فيديوهات جميلة بالعربي لحبيب قلبنا شاروكي ...... أرجو التعليق وكتابة الارء Icon_minitime1الأحد 16 أكتوبر 2016, 11:38 am من طرف Sara#srk

» اهلا يا جماعة انا جديدة هنا في المملكة
فيديوهات جميلة بالعربي لحبيب قلبنا شاروكي ...... أرجو التعليق وكتابة الارء Icon_minitime1الأحد 16 أكتوبر 2016, 11:37 am من طرف Sara#srk

» خواطري وانا شاروخان
فيديوهات جميلة بالعربي لحبيب قلبنا شاروكي ...... أرجو التعليق وكتابة الارء Icon_minitime1الجمعة 14 أكتوبر 2016, 2:11 pm من طرف Lucky Hadeer

» اكتب ماتشعر به الان وستجد من يسمعك
فيديوهات جميلة بالعربي لحبيب قلبنا شاروكي ...... أرجو التعليق وكتابة الارء Icon_minitime1الخميس 06 أكتوبر 2016, 11:09 pm من طرف Lucky Hadeer

» عاشقة شاروخانية جديدة
فيديوهات جميلة بالعربي لحبيب قلبنا شاروكي ...... أرجو التعليق وكتابة الارء Icon_minitime1الثلاثاء 02 أغسطس 2016, 2:48 pm من طرف الشاروخان

» **اعــرف حــظك فـــى الحــــــب **
فيديوهات جميلة بالعربي لحبيب قلبنا شاروكي ...... أرجو التعليق وكتابة الارء Icon_minitime1الخميس 16 يوليو 2015, 6:31 pm من طرف بنوتة كيوت خددها تــوتَ

» لو مرت فترة و لم تشاهد اى فيلم قديم لشارو ..................؟؟؟؟؟
فيديوهات جميلة بالعربي لحبيب قلبنا شاروكي ...... أرجو التعليق وكتابة الارء Icon_minitime1الجمعة 10 يوليو 2015, 9:56 pm من طرف كارول

» هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان
فيديوهات جميلة بالعربي لحبيب قلبنا شاروكي ...... أرجو التعليق وكتابة الارء Icon_minitime1الجمعة 10 يوليو 2015, 8:46 pm من طرف كارول

» لعبة مسلية يلا خشوو
فيديوهات جميلة بالعربي لحبيب قلبنا شاروكي ...... أرجو التعليق وكتابة الارء Icon_minitime1السبت 06 يونيو 2015, 4:59 am من طرف INDIAN GIRL

» شارو وهو صغنن
فيديوهات جميلة بالعربي لحبيب قلبنا شاروكي ...... أرجو التعليق وكتابة الارء Icon_minitime1السبت 09 مايو 2015, 3:15 pm من طرف ♥♫ مجنونة شاروخان ♥♫

» لبيت الكنج يلا بصو شفو
فيديوهات جميلة بالعربي لحبيب قلبنا شاروكي ...... أرجو التعليق وكتابة الارء Icon_minitime1الثلاثاء 24 فبراير 2015, 5:30 pm من طرف شاروخان حبي الاول والاخير

» اختار شخصية من شخصيات شاروخان
فيديوهات جميلة بالعربي لحبيب قلبنا شاروكي ...... أرجو التعليق وكتابة الارء Icon_minitime1الأربعاء 11 فبراير 2015, 7:57 pm من طرف شاروخان حبي الاول والاخير

فيديوهات جميلة بالعربي لحبيب قلبنا شاروكي ...... أرجو التعليق وكتابة الارء

شاروخان عمري انا
    شاروخان عمري انا
    عضو مشارك
    عضو مشارك

انثى
    العمل/الترفيه : محامية مجنووووونة جدا بالملك
    المزاج : يعني نقدر نقول (كويس)
    30032011

جديد فيديوهات جميلة بالعربي لحبيب قلبنا شاروكي ...... أرجو التعليق وكتابة الارء

مُساهمة من طرف شاروخان عمري انا

[/center]فيديوهات جميلة بالعربي لحبيب قلبنا شاروكي ...... أرجو التعليق وكتابة الارء 370874268

ازيكم يا حبايب قلبي
    لأول مرة
    في
    مصـــــــــر
    center] فيديوهات جميلة بالعربي لحبيب قلبنا شاروكي ...... أرجو التعليق وكتابة الارء 482210 فيديوهات جميلة بالعربي لحبيب قلبنا شاروكي ...... أرجو التعليق وكتابة الارء 482210
    [/center]اول فيديو من صنعع ايدي بس للأسف مش طالع بصوت علي اليوتيوب

بس تم رفعه علي الفيس بوك بنجاح
    ودة اللينك
    https://www.facebook.com/video/video.php?v=198757160157247&

ودة الفيديو التاني علي التوازي

فيديوهات جميلة بالعربي لحبيب قلبنا شاروكي ...... أرجو التعليق وكتابة الارء 534736

https://www.youtube.com/watch?v=PTexLbS2L0U

نفسي بس اعرف ارئكم
    وايه الوحش في الفديوهات
    والتعديلات المطلوبة

[center]

عدل سابقا من قبل شاروخان عمري انا في الأحد 03 يوليو 2011, 1:03 am عدل 1 مرات
    مُشاطرة هذه المقالة على: reddit

شيكمارا

مُساهمة الأربعاء 30 مارس 2011, 11:26 pm من طرف شيكمارا

ايه ياشيمو الحاجات الجامده دى ايه يابنتى وكان عجبك الفيديو بتاعى ده ميجيش جمب فيديوهاتك حاجه على فكره انا شفت ابن الجيران دخلت بفيس بتاع اخويا جاااااااااامد احلى من ياسلام هما الاتنين احلى من بعض بس ابن الجيران عسل ميرسى ياقمر على الفيديوهات العسل دى

مُساهمة الأربعاء 30 مارس 2011, 11:48 pm من طرف BeBoO Srk

جااااامدين جدا يا قمر
    nessma ahmed

مُساهمة الخميس 31 مارس 2011, 12:01 am من طرف nessma ahmed

ايه ياشيمو الجمدان ده لا لا لا احنا منقدرش على كدة
    وايه حلاوه شارو دى ....يخرب عقلك ياشيخ فيديوهات جميلة بالعربي لحبيب قلبنا شاروكي ...... أرجو التعليق وكتابة الارء 271412 فيديوهات جميلة بالعربي لحبيب قلبنا شاروكي ...... أرجو التعليق وكتابة الارء 271412 فيديوهات جميلة بالعربي لحبيب قلبنا شاروكي ...... أرجو التعليق وكتابة الارء 271412
    شاروخان عمري انا

مُساهمة الخميس 31 مارس 2011, 9:02 am من طرف شاروخان عمري انا

فيديوهات جميلة بالعربي لحبيب قلبنا شاروكي ...... أرجو التعليق وكتابة الارء 113983964

مش عارفة اقولكم ايه بجد انا الكل في البيت بردو قالي ان ابن الجيران اجمل بس انشاء الله هعمل واحد تاني قريب اوي ويحوز اعجابكم بردو

فيديوهات جميلة بالعربي لحبيب قلبنا شاروكي ...... أرجو التعليق وكتابة الارء 14690

شكرا ليكي يا نسمة انتي سمسمة وعيون شارو بهوت شكريا
    ودي مني ليكم

فيديوهات جميلة بالعربي لحبيب قلبنا شاروكي ...... أرجو التعليق وكتابة الارء 466988256
    حبيبى شاروك

مُساهمة الخميس 31 مارس 2011, 11:29 am من طرف حبيبى شاروك

حلو اووووووووووووى
    تسلم ايديكى يا قمر
    شاروخان عمري انا

مُساهمة الخميس 31 مارس 2011, 11:40 am من طرف شاروخان عمري انا

مرسيي ليكي جدا ودة بس لانك حلوة فاشيفة كل حاجة حلوة
    شاروخان عمري انا

مُساهمة الخميس 30 يونيو 2011, 1:14 am من طرف شاروخان عمري انا

ترقبوا حوالي 10 فيديوهات طخ طخ طخ ورا بعض كدة امال احنا بنلعب ولا ايه
    امواج الانين

مُساهمة الخميس 30 يونيو 2011, 1:40 am من طرف امواج الانين

ايه ياشيمووووووووووووو دا انتي جامده جدا
    مره نايس وكلهم حلوين بس ابن الجيران احلى بشويتين
    شاروخان حبى الوحيد

مُساهمة الخميس 30 يونيو 2011, 1:43 am من طرف شاروخان حبى الوحيد

بتاااع ابن الجيراان ده راااااااااائع
    والتانى بردو بس ده احلى بحب الاغنية دى اصلا
    ميراخان

مُساهمة الخميس 30 يونيو 2011, 7:34 am من طرف ميراخان

بجد فيديوهاتك جنان واعجبني ابن الجبران جدا وكمان ياسلام ياسلام
    ايه يابنت ماشاء الله عليكي يالله انا عوزاكي تعلميني كيف عملتيه ياقمر
    اذا كنتي فاضيه ...ماشي فيديوهات جميلة بالعربي لحبيب قلبنا شاروكي ...... أرجو التعليق وكتابة الارء 691108 فيديوهات جميلة بالعربي لحبيب قلبنا شاروكي ...... أرجو التعليق وكتابة الارء 691108
    شاروخان عمري انا

مُساهمة الجمعة 01 يوليو 2011, 2:16 am من طرف شاروخان عمري انا

اولا : مرسيي جدااااااااااااليكم يا بناتيت والنهاردة نزلتلكم بشوية تانين خدو دول دلوقتي الباقي بكرة انشاء رب كريم ومتنسوش تسيبو تعليقاتكم علي اليوتيوب وياميرا يا سكر انشاءالله هعلمك بس اديني ايميلك الياهو وابعتيه في رسالة خاصةفيديوهات جميلة بالعربي لحبيب قلبنا شاروكي ...... أرجو التعليق وكتابة الارء 328166877

ودة الفيديوالتالت
    https://youtu.be/3-F-HlDV7xU lol!

ودة الرابع

https://youtu.be/HM5Lo_7ECHk

واستنوني لما ارفع الباقي ونفسي بجد اسمع رأيكم يهمني اوي معلش لو دوشتوكو فيديوهات جميلة بالعربي لحبيب قلبنا شاروكي ...... أرجو التعليق وكتابة الارء 106645
    smile love

مُساهمة الجمعة 01 يوليو 2011, 2:49 am من طرف smile love

يسلمو على الفيديو الرائع جدا ياقلبي شكرا فيديوهات جميلة بالعربي لحبيب قلبنا شاروكي ...... أرجو التعليق وكتابة الارء 714514
    ميراخان

مُساهمة الجمعة 01 يوليو 2011, 9:30 am من طرف ميراخان

بجدفيديوهات جنان من غير مجامله بتكسر الدنيا ياقمر

وتسلمين يالله ارفعي الباقي مستنياها على نار حلوه اوي فيديوهات جميلة بالعربي لحبيب قلبنا شاروكي ...... أرجو التعليق وكتابة الارء 35467 فيديوهات جميلة بالعربي لحبيب قلبنا شاروكي ...... أرجو التعليق وكتابة الارء 35467 فيديوهات جميلة بالعربي لحبيب قلبنا شاروكي ...... أرجو التعليق وكتابة الارء 714514 فيديوهات جميلة بالعربي لحبيب قلبنا شاروكي ...... أرجو التعليق وكتابة الارء 714514
    شاروخان عمري انا

مُساهمة الجمعة 01 يوليو 2011, 2:51 pm من طرف شاروخان عمري انا

ربنا يخليكي ليا يا ميرا والله نصفاني علي طول مفيش حد غيرك بيعلي مراكبي بس اناعاوزةرأيكم كدةفي احسن فيديو فيهم بس استنوا لما انزل بالباقي وقولو ايه رأيكم اوكي يا حبايبي ووحشتيني اوي يا موزة يا ايمان يا حبية هارتي وحشاني بجد كنتي هتقوليلي ايةرأيك ربنا يرجعك لينا بسلامة وننفسي اسمع اراء الباقيين بليز ادوني رأيكم حتي ل الفيديوهات وحشة بس كلامكم بيشجعني اكمل واحسن مستوي الفيديوهات lol! lol! فيديوهات جميلة بالعربي لحبيب قلبنا شاروكي ...... أرجو التعليق وكتابة الارء 714514
    ملكة الاخلاص

مُساهمة الجمعة 01 يوليو 2011, 4:13 pm من طرف ملكة الاخلاص

مرررررررره روعه ياعسل بجد انتي مبدعه استمرررررررري
    تسلم ايدك ياقمرايه

شاروخان عمري انا

مُساهمة الجمعة 01 يوليو 2011, 4:47 pm من طرف شاروخان عمري انا

مرسيي ليكي ياملكة انتي اللي عسل انشاء الله هنزلكو الباقي النهاردةفيديوهات جميلة بالعربي لحبيب قلبنا شاروكي ...... أرجو التعليق وكتابة الارء 974026096
    شاروخان عمري انا

مُساهمة السبت 02 يوليو 2011, 7:57 pm من طرف شاروخان عمري انا

شاروخان وراني دايب

https://www.youtube.com/watch?v=R2UoUETZM58

شاروخان وكاجول عيني عليك

https://www.youtube.com/watch?v=FTJLYeD1VeQ&feature=related

شيكمارا

مُساهمة السبت 02 يوليو 2011, 11:12 pm من طرف شيكمارا

شيمووووووو والله وحشتنى فيديوهاتك ياقمر بجد كلهم روعه جدا وعجبنى اوى اوى عينى عليك جامد اخر 3 حاجات♥️♥️ فيديوهات جميلة بالعربي لحبيب قلبنا شاروكي ...... أرجو التعليق وكتابة الارء 714514
    ملكة الاخلاص

مُساهمة الأحد 03 يوليو 2011, 1:51 pm من طرف ملكة الاخلاص

مررررررره روعه ياقمر الاثنين جامدين بس عجبني اكتر عيني عليك مرره حلو
    تسلم ايدك ياعسسسسسسسسل
    فيديوهات جميلة بالعربي لحبيب قلبنا شاروكي ...... أرجو التعليق وكتابة الارء 562208
    ميراخان

مُساهمة الأحد 03 يوليو 2011, 2:48 pm من طرف ميراخان

مرسي بس اسمك ايه بدل ماقول شاروخان عمري انا

ررررررررررررررررررررررررررررررررروعه بجد تسلم ايدك مو جديد عليكي

بطلبكي طلب انا عندي البرنامج القديمWindows Movie Maker فاابغا الجديد ايه هوواتمني تقوليلي ازاي سجلتي في اليوتيوب انا سجلت بس رفدوني ميه مره اذا تقدري تساعديني في انشاء حساب ولكي من الف شكر واذا ماتقدري والله عادي مش هزعل واسفه على الطلبات المتلتله ومرررررررررررررررررررسي فيديوهات جميلة بالعربي لحبيب قلبنا شاروكي ...... أرجو التعليق وكتابة الارء 131209
    شاروخان عمري انا

مُساهمة الأحد 03 يوليو 2011, 8:15 pm من طرف شاروخان عمري انا

الله يطول بعمرك ياقمر انتي وهي هي والله مش عارفة اشكركو ازاي وبجد اناعاوزة اساعدك يا ميرا يا قمر بس عاوزة الياهو بتاعك علشان اكلمك براحتي استني هبعتلك الياهو بتاعي في الرسايل الخاصة عندك انا اسمي شيماء قليلي يا شيمو يا ميشو يا بتنجانة اللي يعجبك Razz فيديوهات جميلة بالعربي لحبيب قلبنا شاروكي ...... أرجو التعليق وكتابة الارء 14690
    شاروخان عمري انا

مُساهمة الخميس 21 يوليو 2011, 12:51 am من طرف شاروخان عمري انا

سلام عليكم يا بنات
    النهاردة جيبتلكم اغنية اعتقد ان في ناس كتير سمعتها اغنية (((سيبي روحـــــــــك)))
    بتاعة محمد عدوية
    مع الملك شاروك والجميلة راني يلا يا شيكو محرمتكيش من حاجة اهو
    اسيبكو بقي تشوفوها وبليز بليز بليز اعملو لايك وسيبو كومنت فيديوهات جميلة بالعربي لحبيب قلبنا شاروكي ...... أرجو التعليق وكتابة الارء 691108
    شاروخان عمري انا

مُساهمة السبت 23 يوليو 2011, 1:22 am من طرف شاروخان عمري انا

معلش يا جماعة نسيت احط اللينك سوري اللي واخد عقلي بقي فيديوهات جميلة بالعربي لحبيب قلبنا شاروكي ...... أرجو التعليق وكتابة الارء 691108

اللينك اهو

بليز عاوزة رد علية يا حبايبي اوكي

https://www.youtube.com/watch?v=xxCMKApASQA
    شاروخان حبى الوحيد

مُساهمة السبت 23 يوليو 2011, 1:27 am من طرف شاروخان حبى الوحيد

قمة فى الروعة والجمال وماشى مع الحركات وكل شياء وخصوصى الحته بتاعت سيى روحك ورقصى تحفة ي بنتى
    ميراخان

مُساهمة السبت 23 يوليو 2011, 2:19 am من طرف ميراخان

شيمو بجد دايما من افضل لاافضل تسلم ايدك
    شيكمارا

مُساهمة السبت 23 يوليو 2011, 3:27 am من طرف شيكمارا

ايه ده يابت ياشوشووووووو تحفه بجد تحفه تسلم ايدك يابت انتى ...وميرسى ياشوشو انك محرمتنيش من حاجه وجبتى راااانى بس ايه مش لايقين على بعض بزمتك... فيديوهات جميلة بالعربي لحبيب قلبنا شاروكي ...... أرجو التعليق وكتابة الارء 801939 فيديوهات جميلة بالعربي لحبيب قلبنا شاروكي ...... أرجو التعليق وكتابة الارء 801939

مُساهمة السبت 23 يوليو 2011, 1:53 pm من طرف BeBoO Srk

حلو اوي يا جميل تسلم ايدك
    جيفيكا

مُساهمة السبت 23 يوليو 2011, 2:00 pm من طرف جيفيكا

شكرا كتيييييييييييير ياقمر
    شاروخان عمري انا

مُساهمة الأحد 24 يوليو 2011, 12:59 am من طرف شاروخان عمري انا

انا مبســــــــــــــــــــوطة
    جدا
    ان الفيديو بتاعي عجبكو يا بنات ابقو تابعو فيديوهاتي ديما لان نتو ديما يهمني رأيكو جدا
    لان كل مجال وليه جمهور
    وانتو الجمهور بتاعي لما تقولولي ايه الحلو ايه الوحش انا هطور من حجاتي مرسيي ل ميرا وشيكمارا وجيفيكاوسلمي وعلي فكرة ياشيكو انا بحب شارو وراني مع بعش جدا بس مش اكتر منو هو كاجول تحسي انهم اصلا لبعض من غير تمثيل مابالك بقي لما بيبقو سوا فيديوهات جميلة بالعربي لحبيب قلبنا شاروكي ...... أرجو التعليق وكتابة الارء 851486
    شاروخان عمري انا

مُساهمة الأحد 24 يوليو 2011, 2:43 am من طرف شاروخان عمري انا

يلا يا بناتيت شوفو الفيديو دة اغنية دة حبيبي سمية

عاوزة ارأكو يا بنات ها مين اول واحدة هتشوفوا؟

https://www.youtube.com/watch?v=ZLTD2E_NhN4
    ميراخان

مُساهمة الأحد 24 يوليو 2011, 4:57 am من طرف ميراخان

حلو اوي ومش قادرين كلنا نعيش من غير شاروا هههههههههههه بجد تسلم ايدك ياقمر

انا عملت ياقلبي فيديو والحمد لله بس المشكله في ضغط الى في حساب اليوتيوب
    شاروخان عمري انا

مُساهمة الأحد 24 يوليو 2011, 10:51 pm من طرف شاروخان عمري انا

مرسيي يا مرمر يا قمرة انك انتي اول واحدة ردت علي الموضوع وعقبال مابقي حبايبي يشوفو ويقولو رأيهم وبالنسبة للفيديو اللي عملتيه انا نفسي اشوفو اوي بس نفسي اتكلم معاكي كتير علشان اعرف اشرحلك ازاي بتعملي اكونت علي اليوتيوب لو كلمتك علي الياهو هعرف اشرحلك علشان اتبعك بس مش اكتر ويارب اقدر اسعدك يا قمرة
    nana

مُساهمة الإثنين 25 يوليو 2011, 5:10 am من طرف nana

فاتني كتيـــــر ع كده فيديوهات جميلة بالعربي لحبيب قلبنا شاروكي ...... أرجو التعليق وكتابة الارء 780680 كلهم عسولين بس تالت و رابع فيديو مره حماس , اما فيديو شارو و كاجول حبيته اكتر حاجه بجد السونج روعه والفيديو جميل فيديوهات جميلة بالعربي لحبيب قلبنا شاروكي ...... أرجو التعليق وكتابة الارء 465425 بس المره الجايه لو ينفع شارو و بريانكا ابتدات الطلبات فيديوهات جميلة بالعربي لحبيب قلبنا شاروكي ...... أرجو التعليق وكتابة الارء 14690 تسلم يدك يا قلبـي ميه ميه فيديوهات جميلة بالعربي لحبيب قلبنا شاروكي ...... أرجو التعليق وكتابة الارء 846158
    ♥ΫőΫő ҚђẫЙ♥

مُساهمة الإثنين 25 يوليو 2011, 10:49 am من طرف ♥ΫőΫő ҚђẫЙ♥

الفيديوهات تحفة و حلوين اووووووووى ميرســــــى ياروحى على مجهودك فيديوهات جميلة بالعربي لحبيب قلبنا شاروكي ...... أرجو التعليق وكتابة الارء 728218 فيديوهات جميلة بالعربي لحبيب قلبنا شاروكي ...... أرجو التعليق وكتابة الارء 126807
    كابر

مُساهمة الثلاثاء 26 يوليو 2011, 3:30 am من طرف كابر

بجد اغانى جامدة جداااااااااااااااااااااااااااااا
    شاروخان عمري انا

مُساهمة الأحد 31 يوليو 2011, 5:59 am من طرف شاروخان عمري انا

ربنا يخليكم ليا يا قمرات والله ماعرفة اعمل ايه من غير ارأكم دي بس بجد
    مبسوطة اخر حاجة انها عجباكم ونفسي اسمع اراء الباقي فينك يا شيكو
    وفينكم يا بنات ونتي يا نونتي تأمري بس انا مفيش في دماغي حاجة
    دلوقتي لشارو وبرينكا لما ينزل بس دون 2 وانا هفكر كتير ولو اني مش بحب برينكا
    بس مايطلبه المشاهدون اوامر علي رقبتي
    واللي عندو فكرة لحد يقولي يمكن اعرف اعملها حلوة يا حبايبي
    شيكمارا

مُساهمة الأحد 31 يوليو 2011, 2:09 pm من طرف شيكمارا

كالعاده ياشيمووو روووعه جدااااا والله العظيم جامد وحلوه الاغنيه مع الفيديو بجد تسلم ايدك ياقمررر... فيديوهات جميلة بالعربي لحبيب قلبنا شاروكي ...... أرجو التعليق وكتابة الارء 35467
    شاروخان عمري انا

مُساهمة الأحد 31 يوليو 2011, 7:36 pm من طرف شاروخان عمري انا

ايوة كدة يا شيكو سمعنا صوتك يا ولا
    فيديوهات جميلة بالعربي لحبيب قلبنا شاروكي ...... أرجو التعليق وكتابة الارء 14690 فيديوهات جميلة بالعربي لحبيب قلبنا شاروكي ...... أرجو التعليق وكتابة الارء 14690 فيديوهات جميلة بالعربي لحبيب قلبنا شاروكي ...... أرجو التعليق وكتابة الارء 14690 فيديوهات جميلة بالعربي لحبيب قلبنا شاروكي ...... أرجو التعليق وكتابة الارء 14690
    انا كنت مستنية ردك يا قمرة يلا مين تاني اللي هيقولي رأيو في الفيديوز
    khokha Love SRK

مُساهمة الجمعة 19 أغسطس 2011, 5:29 pm من طرف khokha Love SRK

ود كمان حلو اوي
    شاروخان عمري انا

مُساهمة الخميس 29 سبتمبر 2011, 4:01 am من طرف شاروخان عمري انا

بسم الله الرحمن الرحيم
    رجعتلكو النهاردة تاني بالفيديوهات بتاعتي

اللي انا عارفة انكم متقدروش تعيشو من غيرها
    فيديوهات جميلة بالعربي لحبيب قلبنا شاروكي ...... أرجو التعليق وكتابة الارء 14690 فيديوهات جميلة بالعربي لحبيب قلبنا شاروكي ...... أرجو التعليق وكتابة الارء 14690 فيديوهات جميلة بالعربي لحبيب قلبنا شاروكي ...... أرجو التعليق وكتابة الارء 14690 فيديوهات جميلة بالعربي لحبيب قلبنا شاروكي ...... أرجو التعليق وكتابة الارء 14690 فيديوهات جميلة بالعربي لحبيب قلبنا شاروكي ...... أرجو التعليق وكتابة الارء 14690
    انا بهرج يابنات عاوزة اعرف ارئكم في الفيديوهات دي
    ادي اول واحد

الكود:
    [url=http://www.youtube.com/watch?v=vsUhdXJhvaY]http://www.youtube.com/watch?v=vsUhdXJhvaY[/url]
    شاروخان عمري انا

مُساهمة الإثنين 03 أكتوبر 2011, 1:54 am من طرف شاروخان عمري انا

دة الفيديو التاني معلش مرفعتهمش مع بعض

شاروخان وسعاد حسني يا واد يا تقيل

https://www.youtube.com/watch?v=hpuKt6icaEw

انشاء الله يعجبكم يا بنات
    ميراخان

مُساهمة الإثنين 03 أكتوبر 2011, 2:29 am من طرف ميراخان

تسلم ايدك حلوه الفيديوهات

وبجد اغنيه مي بحبها اوي وحلو مع الفيديو جدا

ياواد ياتقيل حلو بجد ولايقه عليه اوي معانه كمان واحلى حاجه جبتي نظراته وابتسامته ياهبل تسلم ايدك
    ♥ΫőΫő ҚђẫЙ♥

مُساهمة الإثنين 03 أكتوبر 2011, 6:57 pm من طرف ♥ΫőΫő ҚђẫЙ♥

حلويييين موووووووت بجد تسلـم ايديك يا قمر فيديوهات جميلة بالعربي لحبيب قلبنا شاروكي ...... أرجو التعليق وكتابة الارء 241814
    شاروخان عمري انا

مُساهمة الخميس 23 فبراير 2012, 8:43 pm من طرف شاروخان عمري انا

انا جبت النهاردة اخر اعمالي او بمعني صحيح اعمالنا انا واختي اعنية شيرين دة مش حبيبي

اغنية جميلة جدا وانشاء الله تعجبكم يا قمرات

https://youtu.be/suRboKQAbiA

يارب يعجبكوو
    shery srk

مُساهمة الخميس 23 فبراير 2012, 10:14 pm من طرف shery srk

حلو اوووى الفديو تسلم ايديك
    والاغنيه جامده اوى بحبها جداا

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة 26 أبريل 2024, 3:52 pm