ممـلـكــة الكـنــــج خــان

اهلا بيك وسط اسره محبـى الكينج خــان .. شاروخــــــــان

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

اهلا بيك وسط اسره محبـى الكينج خــان .. شاروخــــــــان

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

شاروخــان _ SRK _शाहरुख खान

المواضيع الأخيرة

» srk new video
اسئلة شاروخانية جديدة Icon_minitime1الأحد 16 سبتمبر 2018, 4:12 pm من طرف whale55

» kofee with karan**SRK &Kajol**
اسئلة شاروخانية جديدة Icon_minitime1الأحد 16 سبتمبر 2018, 3:59 pm من طرف whale55

» فيديوهات حلقه شاروخان مع كاجول فى قهوه مع كارن ..مترجمه للعربيه
اسئلة شاروخانية جديدة Icon_minitime1السبت 15 سبتمبر 2018, 6:41 pm من طرف whale55

» اهلا يا جماعة انا جديدة هنا في المملكة
اسئلة شاروخانية جديدة Icon_minitime1الأحد 16 أكتوبر 2016, 11:38 am من طرف Sara#srk

» اهلا يا جماعة انا جديدة هنا في المملكة
اسئلة شاروخانية جديدة Icon_minitime1الأحد 16 أكتوبر 2016, 11:37 am من طرف Sara#srk

» خواطري وانا شاروخان
اسئلة شاروخانية جديدة Icon_minitime1الجمعة 14 أكتوبر 2016, 2:11 pm من طرف Lucky Hadeer

» اكتب ماتشعر به الان وستجد من يسمعك
اسئلة شاروخانية جديدة Icon_minitime1الخميس 06 أكتوبر 2016, 11:09 pm من طرف Lucky Hadeer

» عاشقة شاروخانية جديدة
اسئلة شاروخانية جديدة Icon_minitime1الثلاثاء 02 أغسطس 2016, 2:48 pm من طرف الشاروخان

» **اعــرف حــظك فـــى الحــــــب **
اسئلة شاروخانية جديدة Icon_minitime1الخميس 16 يوليو 2015, 6:31 pm من طرف بنوتة كيوت خددها تــوتَ

» لو مرت فترة و لم تشاهد اى فيلم قديم لشارو ..................؟؟؟؟؟
اسئلة شاروخانية جديدة Icon_minitime1الجمعة 10 يوليو 2015, 9:56 pm من طرف كارول

» هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان
اسئلة شاروخانية جديدة Icon_minitime1الجمعة 10 يوليو 2015, 8:46 pm من طرف كارول

» لعبة مسلية يلا خشوو
اسئلة شاروخانية جديدة Icon_minitime1السبت 06 يونيو 2015, 4:59 am من طرف INDIAN GIRL

» شارو وهو صغنن
اسئلة شاروخانية جديدة Icon_minitime1السبت 09 مايو 2015, 3:15 pm من طرف ♥♫ مجنونة شاروخان ♥♫

» لبيت الكنج يلا بصو شفو
اسئلة شاروخانية جديدة Icon_minitime1الثلاثاء 24 فبراير 2015, 5:30 pm من طرف شاروخان حبي الاول والاخير

» اختار شخصية من شخصيات شاروخان
اسئلة شاروخانية جديدة Icon_minitime1الأربعاء 11 فبراير 2015, 7:57 pm من طرف شاروخان حبي الاول والاخير

اسئلة شاروخانية جديدة

roma srk
    roma srk

انثى
    العمل/الترفيه : المدرسة
    المزاج : تمام
    02022012

جديد اسئلة شاروخانية جديدة

مُساهمة من طرف roma srk

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

سلام على كل واحدة بتحب شاروخان فى اى مكان

نحن نسير على درب الحب وعلى الطريق سنلتقى مجددا

سلام الخيرات على احلى الشاروخانيات

وانا قاعدة فكرت ارجع بموضوع اسئلة جديد

والاسئلة اهى

1- ايه اكتر شخصية بتحبيها لشارو ؟ انا مش بقولك فيلمك المفضل انا اقصد شخصية

2- شارو تديله نسبة كام فى% بالنسبة لحياتك اليومية؟

3-ممكن فى يوم من الايام تحبى نجم اكتر من شارو ولو حبيتى مين هو

4- ايه الشخصية الى نفسك شارو يعملها بس يكون معملهاش قبل كدة فى فلامه او يمكن يكون عملها بس مش زى مانتى متوقعاها

5-مين الممثلة الى تتمنى شارو يمثل معاها ويكون هو ممثلش معاها بقاله فترة و مين الممثلة الى تتمنى شارو يمثل معاها ويكون ممثلش معاها قبل كدة

اتمنى الاسئلة تعجبكم
    مُشاطرة هذه المقالة على: reddit

شاروخي حياتي

مُساهمة الخميس 02 فبراير 2012, 3:59 pm من طرف شاروخي حياتي

انا مبسووووظه اووووووووووووئ واني اول وحد ترد عليك يا قمر اسئلة شاروخانية جديدة 35467
    دووون هيه شخصتي المفضله الئ مجنيني ومخد عغلي والقبي معهااااااا اخ يقهر لواكون بي محال روما بس لوثواني حتئ
    2- شارو تديله نسبة كام فى% بالنسبة لحياتك اليومية؟ حكون كدابه لو قولت حديهلو ميه بلا ميه ادهلو مليون فلا ميه يعنئ مش بتصور يوم وحد في حياتي من غير شارو يعنئ كانو يوم وحد بدون تنفس خلاااص ماما ديمان تقول ربنا يعن الئ حيجوزك Embarassed 3-ممكن فى يوم من الايام تحبى نجم اكتر من شارو ولو حبيتى مين هو من سبع مستحيلات احب نجم اكتر من شارو اسئلة شاروخانية جديدة 566804 3-
    4- ايه الشخصية الى نفسك شارو يعملها بس يكون معملهاش قبل كدة فى فلامه او يمكن يكون عملها بس مش زى مانتى متوقعاها بصرحه كل ادور ابداع فيه مافيش صرحه اي حاجه من شارو جنااااااااااااااااان اسئلة شاروخانية جديدة 241814 5-مين الممثلة الى تتمنى شارو يمثل معاها ويكون هو ممثلش معاها بقاله فترة و مين الممثلة الى تتمنى شارو يمثل معاها ويكون ممثلش معاها قبل كدة كاجول نفسي اشوفه تاني مع شارو اجمل اثنائ فلا كون انا متشوقه اشوفه مع كتارينا لنها اول مره وكان نفس اشوفه مع شارو
    العبه اتجنين بجد اسئلة شاروخانية جديدة 728218 اسليت وظولت عليك اووووووووئ اسئلة شاروخانية جديدة 134111
    اسئلة شاروخانية جديدة 846158 اسئلة شاروخانية جديدة 846158 اسئلة شاروخانية جديدة 846158
    اسئلة شاروخانية جديدة 126807 اسئلة شاروخانية جديدة 126807 اسئلة شاروخانية جديدة 126807 يا حبيبتي اسئلة شاروخانية جديدة 50437

شيكمارا

مُساهمة الخميس 02 فبراير 2012, 4:57 pm من طرف شيكمارا

يااسئلتك ياياسوووو
    طوول عمررك استاذه فى الاسئله

اسئلة شاروخانية جديدة 35467 اسئلة شاروخانية جديدة 35467 اسئلة شاروخانية جديدة 35467 اسئلة شاروخانية جديدة 35467
    - ايه اكتر شخصية بتحبيها لشارو ؟ انا مش بقولك فيلمك المفضل انا اقصد شخصية
    طبعا بحب شخصيه الشبح(كايشنلال) فى فيلم(paheli) يالهوووى
    عفرريت قمرررررررررر..

اسئلة شاروخانية جديدة 35467 اسئلة شاروخانية جديدة 35467 اسئلة شاروخانية جديدة 35467 اسئلة شاروخانية جديدة 35467
    علشان منضحكش على بعض والواحد طبعا فى حيااته حاجات كتيرهديله 50%

لا طبعا عمرى ماهحب نجم اكتر من شارررو ااه انا بحب ممثلين كتير
    بس هقولك يبقى تانى درجه يعنى بعد شاروو على طوول (سيف على خان)

4- ايه الشخصية الى نفسك شارو يعملها بس يكون معملهاش قبل كدة فى فلامه او يمكن يكون عملها بس مش زى مانتى متوقعاها
    نفسى يعمل دور دكتور اطفاال معملووش قبل كدااا
    يهتيئلى هيطلع بحنيه زياااده ويدوخناا معاااااااااه

5-مين الممثلة الى تتمنى شارو يمثل معاها ويكون هو ممثلش معاها بقاله فترة و مين الممثلة الى تتمنى شارو يمثل معاها ويكون ممثلش معاها قبل كدة

اكيييد راااااااانى اه لو يعملوا بقى الفيلم بتاع الدكتور ده
    وهيا كمان تكون دكتوررره
    والله يبقى فيلم تحففففففه
    اسئلة شاروخانية جديدة 14690 اسئلة شاروخانية جديدة 14690 اسئلة شاروخانية جديدة 14690 اسئلة شاروخانية جديدة 14690
    اها والممثله اللى ممثلتش معااه قبل كدااا
    سونااام كابووور عسل بججد

شاروخان حبى الوحيد

مُساهمة الخميس 02 فبراير 2012, 6:54 pm من طرف شاروخان حبى الوحيد

راهول فى كوتش كوتش هوتا هى
    100 % طبعاااااااااااااا لانو اخده الاجازة مش بعمل حاجة خالص غير انى اعج اتباع اخبارو واتفرج عليه
    لا لانو شارو انسان وحساس واب واخ واحن انسان
    فيلم شاكتى بور محبتووش فى مكنتش عاوزاه يعملها لانو يعتبر مكنش ليه دور

5-مين
    الممثلة الى تتمنى شارو يمثل معاها ويكون هو ممثلش معاها بقاله فترة و مين
    الممثلة الى تتمنى شارو يمثل معاها ويكون ممثلش معاها قبل كدة

دييبكاااااا , ونفسى يمثل مع سونكشى

مُساهمة الخميس 02 فبراير 2012, 7:04 pm من طرف BeBoO Srk

اكيد اكتر شخصيه بمووووت فيها دووون يالهوي ملوش حل قمرررررررررررر لدرجه اني بدات احب دووون اكتر من شاروكي نفسه هههههههههه
    مش عارفه و الله بس ممكن %30

لا طبعا هيفضل هو نمبر ون بالنسبالي..بس انا بحب ممثلين كتير اكيد بعد شاروكي زي سلمان خان
    و رانبير كابور و سيف علي خان

مش عارفه بس ممكن زي ما قالت سوسو دور الدكتور لانه معملوش قبل كدا

5-مين
    الممثلة الى تتمنى شارو يمثل معاها ويكون هو ممثلش معاها بقاله فترة و مين
    الممثلة الى تتمنى شارو يمثل معاها ويكون ممثلش معاها قبل كدة

اكيد نفسي يمثل مع كاجول لانها اكتر ممثله بتليق عليه و هما اصلا بيعملو جو يهبل مع بعض
    مفيش ممثله معينه من اللي ممثلش معاهم في بالي دلوقتي بس كل اللي بحبهم مثل معاهم زي كارينا و برينكتي

و ميرسي يا ياسو علي الاسئله الجميله دي

عدل سابقا من قبل BeBoO Srk في الخميس 02 فبراير 2012, 7:09 pm عدل 1 مرات
    SARA QUEEN

مُساهمة الخميس 02 فبراير 2012, 7:07 pm من طرف SARA QUEEN

ياااااسلاااااام على مواضيعك الروووووووعة ياياسو

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::;

ايه اكتر شخصية بتحبيها لشارو ؟ انا مش بقولك فيلمك المفضل انا اقصد شخصية
    اكيد طبعا فير تاب سينج من فيلم فير زارا ياسلاااااام عليه فى دور الرومانسية

"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

شارو تديله نسبة كام فى% بالنسبة لحياتك اليومية ؟

اديله65% من حياتى اليومية

""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

ممكن فى يوم من الايام تحبى نجم اكتر من شارو ولو حبيتى مين هو

لاء طبعا مش ممكن بس لو حبيت حد تانى احتمال يكون اكشاى كومار

"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

ايه الشخصية الى نفسك شارو يعملها بس يكون معملهاش قبل كدة فى فلامه او يمكن يكون عملها بس مش زى مانتى متوقعاها

(نفسى يجى شاروخان فى دور رعب كده ويخوفنا كلنا ويبدع فيه وكفايا عليه حنية ههههههههههههههههه)

""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

مين الممثلة الى تتمنى شارو يمثل معاها ويكون هو ممثلش معاها بقاله فترة و مين الممثلة الى تتمنى شارو يمثل معاها ويكون ممثلش معاها قبل كدة

الممثلة الاولى هى ايشوريا راى

الممثلة الثانية هى دايا ميرزا

""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

ROMA ROMA MY WILD CAT

THANKS BABY
    roma srk

مُساهمة الجمعة 03 فبراير 2012, 12:16 am من طرف roma srk

مرسى يا بنات على مروركم وعجبونى اوى فكرة الدكتور والرعب ههههههه صدقوا فكر جناااااااان

انا نفسى يطلع سواق تاكسى ههههههههههه اقعد اسبله فى المرايا هههههههههههه

مرسى يا بنات على مروركم نورتونى
    dadosha22

مُساهمة الجمعة 03 فبراير 2012, 1:56 pm من طرف dadosha22

ميرسي يا ياسو ع الاسئله الجامده دى
    انا بموووووووووووت في اسئلتك يا بت ياعسل انتى
    اسئلة شاروخانية جديدة 134111 اسئلة شاروخانية جديدة 134111 اسئلة شاروخانية جديدة 134111

هيا بعا شخصيته الحقيقيه Wink Wink لكن لو ع الافلام انا بحب شخصيه شنكر في فيلم كويلا اووووووووووى لان دى اول شخصيه عرفته بيها
    اسئلة شاروخانية جديدة 77104 اسئلة شاروخانية جديدة 77104 اسئلة شاروخانية جديدة 77104

عشان ابقي صريحه لان ببقي مشغوله كتير اديله 47% وطول ما انا فاضيه قعداله طبعا ومبقدرش ما اطمنش عليه كل يوم اسئلة شاروخانية جديدة 648703 اسئلة شاروخانية جديدة 648703
    اسئلة شاروخانية جديدة 77104 اسئلة شاروخانية جديدة 77104 اسئلة شاروخانية جديدة 77104

لا طبعا مش ممكن احب حد اكتر منه بس لو حد تانى ممكن يكون شاهيد كابور

هو عمل شخصيات كتيره جداااااااااا وكلها احلي من بعض تقريبا عمل كل حاجه
    بس نفسي يعمل رئيس جمهوريه ههههههههههههه اسئلة شاروخانية جديدة 14690 اسئلة شاروخانية جديدة 14690 اسئلة شاروخانية جديدة 14690
    عايزه شوفه هيبقي عامل ازاى دا هيبقي ررئيس عسل عسل يعنى اسئلة شاروخانية جديدة 14690 اسئلة شاروخانية جديدة 14690

نفسي يعمل فيلم مع رانى قريبنفسي اشوفه معاها تانى افلاهم بتبقي حلو اووووووووى
    بس كده تسلم ايديكى ياياسو
    اسئلة شاروخانية جديدة 714514 اسئلة شاروخانية جديدة 714514 اسئلة شاروخانية جديدة 714514
    soso khan

مُساهمة الجمعة 03 فبراير 2012, 2:53 pm من طرف soso khan

واو يا روما طول عمرك متميزة بأسئلتك

اممممممممم بصى هو فى اتنين جى.ون ده مجننى بعنيه الزرقاء و جماله و دون مجننى بحلوته

2-
    شارو تديله نسبة كام فى% بالنسبة لحياتك اليومية؟

بصى انا اديله 90%

هو ده الى انا خايفة منه انى فى يوم هل ممكن احب تانى غيره

و لو حبيت هيبقى ارجون رامبال

امممم عيزاه يعمل دور شرطى فاسد ههههههههههههههه هيبقى فاسد فاسد يعنى

امممممم عيزاه يمثل مع رانى و بريتى فى فلم جديد مع بعض

مُساهمة الأربعاء 16 مايو 2012, 5:38 am من طرف شاروخان حياتى كلها

دون ياااااااااااه الشخصيه دى هبلتنى وهوستنى ايه الثقهدى يا لهوى بجد شوفتوه لما كان مربي شعره وهو فى المركب يا خراااااااااابي كان عايز حته دين بوسه يمى يا بخت لارا دوتا
    طبعا 100% انا مقدرش اتخيل يومى بيعدى بدون شاروخ روح قلبى انا اساسا من اول ما اصحى من النوم لحد ما انام احس كانى معاه واعد امثل انى بجد معاه
    لا طبعا ده من سابع المستحيلات اكيد اذا كان اانا بفضله على اهلى او اى حد هتجوزه طبعا بحبه هو اكتر من روحى
    مصمم رقصات معملهاش قبل كده واكيد هيبدع فيها والقصه انه هو مصمم رقصات
    وهيوري العالك كله ان الرقص مش مجرد هزار دى حاجه الناس بتتعب فيها وبتاكلهم عيش
    او دور تانى يكون رئيس وزراء فاسد وسسسسسسسسسسع للكبير اوى
    اتمنى طبعا كاااجووووووووووول هو فى غيرها انا بموت فيهم هما الاتنين مع بعض حتى ولو عملو مع بعض 100 فيلم مش 6 بس نفسي يرجعوا يشتغلوا تانى بعد mnik

مُساهمة الأحد 21 أكتوبر 2012, 10:50 pm من طرف صاصاsasa

اللعبة جميلة اوى يا ياسو
    1/انا بحب شخصية دون لانة كان ذكى جدا
    2/يعنى انا مش مهتمة اوى بالهندى زى الاول عادى يعنى علشان كدة مش هقول نسبة
    3/ممكن النجوم الشباب يعنى تمثيلهم فية حيوية شوية زيادة
    4/ الحقيقة معرفش لانى فعلا مش متابعة
    5/انا حب شاروخان وكاجول بحس انهم لايقين اوى مع بعض
    بسكوتة شاروخ

مُساهمة الإثنين 22 أكتوبر 2012, 11:44 am من طرف بسكوتة شاروخ

1- ايه اكتر شخصية بتحبيها لشارو ؟
    راج و شنكر
    1000000000000000000000000%
    معتقدشي اني هحب حد غيرة
    اب لثلاث اطفال مفتريسين يبهدلوة ههههههههههههههه

/انا حب شاروخان وكاجول بحس انهم لايقين اوى مع بعض

مُساهمة الخميس 08 نوفمبر 2012, 7:29 pm من طرف صاصاsasa

تعديل بسيط على اجاباتى اتمنى اشوف شارو وجورى فى فيلم

الوقت/التاريخ الآن هو الأربعاء 08 مايو 2024, 11:26 am