ممـلـكــة الكـنــــج خــان

اهلا بيك وسط اسره محبـى الكينج خــان .. شاروخــــــــان

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

اهلا بيك وسط اسره محبـى الكينج خــان .. شاروخــــــــان

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

شاروخــان _ SRK _शाहरुख खान

المواضيع الأخيرة

» srk new video
لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها Icon_minitime1الأحد 16 سبتمبر 2018, 4:12 pm من طرف whale55

» kofee with karan**SRK &Kajol**
لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها Icon_minitime1الأحد 16 سبتمبر 2018, 3:59 pm من طرف whale55

» فيديوهات حلقه شاروخان مع كاجول فى قهوه مع كارن ..مترجمه للعربيه
لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها Icon_minitime1السبت 15 سبتمبر 2018, 6:41 pm من طرف whale55

» اهلا يا جماعة انا جديدة هنا في المملكة
لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها Icon_minitime1الأحد 16 أكتوبر 2016, 11:38 am من طرف Sara#srk

» اهلا يا جماعة انا جديدة هنا في المملكة
لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها Icon_minitime1الأحد 16 أكتوبر 2016, 11:37 am من طرف Sara#srk

» خواطري وانا شاروخان
لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها Icon_minitime1الجمعة 14 أكتوبر 2016, 2:11 pm من طرف Lucky Hadeer

» اكتب ماتشعر به الان وستجد من يسمعك
لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها Icon_minitime1الخميس 06 أكتوبر 2016, 11:09 pm من طرف Lucky Hadeer

» عاشقة شاروخانية جديدة
لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها Icon_minitime1الثلاثاء 02 أغسطس 2016, 2:48 pm من طرف الشاروخان

» **اعــرف حــظك فـــى الحــــــب **
لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها Icon_minitime1الخميس 16 يوليو 2015, 6:31 pm من طرف بنوتة كيوت خددها تــوتَ

» لو مرت فترة و لم تشاهد اى فيلم قديم لشارو ..................؟؟؟؟؟
لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها Icon_minitime1الجمعة 10 يوليو 2015, 9:56 pm من طرف كارول

» هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان
لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها Icon_minitime1الجمعة 10 يوليو 2015, 8:46 pm من طرف كارول

» لعبة مسلية يلا خشوو
لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها Icon_minitime1السبت 06 يونيو 2015, 4:59 am من طرف INDIAN GIRL

» شارو وهو صغنن
لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها Icon_minitime1السبت 09 مايو 2015, 3:15 pm من طرف ♥♫ مجنونة شاروخان ♥♫

» لبيت الكنج يلا بصو شفو
لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها Icon_minitime1الثلاثاء 24 فبراير 2015, 5:30 pm من طرف شاروخان حبي الاول والاخير

» اختار شخصية من شخصيات شاروخان
لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها Icon_minitime1الأربعاء 11 فبراير 2015, 7:57 pm من طرف شاروخان حبي الاول والاخير

لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها

عاشقة srk
    عاشقة srk

انثى
    العمل/الترفيه : متابعة اخبار وافلام وبرامج شارو
    المزاج : رومانسى جدااااااااا
    23022010

جديد لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها

مُساهمة من طرف عاشقة srk

لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها 846158 لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها 846158 لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها 846158 لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها 846158 لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها 846158

العبو معايا لعبة الخيال
    اللعبة هى انكم تتخيلو انكم امام كينج بوليود شاروك خان

ماذا ستفعلون؟
    انا هقول لكم بكل صراحة لو انا فى الموقف ده ماذا سافعل

بجد وبصراحة انا هجرى من قصاده ودة مش كلام ده بجد شوفو انا نفسى اد اية اشوفة قصادى بس هو ده الى هيحصل

عوزة اعرف انا لوحدى الى كدة ولا ممكن حد يعمل زيى ارجوكم قولو لى لو انتم فى الموقف ده هتعملو اية لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها 258232
    لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها 50437
    لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها 50716
    مُشاطرة هذه المقالة على: reddit

بائعة الحب

مُساهمة الأربعاء 24 فبراير 2010, 9:20 am من طرف بائعة الحب

هذا من كثر الخوف اومنتي مصدقه الموقف عشان كدا يا عاشقه
    بس انا بصرحه حكلمه في اذنه واقوله اريد ان اقضي
    معك يوما كامل نتجول في الهند هدا لو مامت او اغما عليا ههههههه
    يسلموووو يا عسل على اللعبه تجنننننن لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها 393428
    الملكة

مُساهمة الأربعاء 24 فبراير 2010, 5:05 pm من طرف الملكة

بجد فكره اللعبه جنان تسلم ايدك يا شوشو

بجد انا نفسي لما اشوفه اقوله شكرا اوووووووي

لانه بجد علمني حاجات جميله واحاسيس

اكيد عمري ماكنت هعرفها لوحدي بجد هو

انسان جميل اوووووي وحنين بطريقه مستحيله
    بجد نفسي اقوله هو ايقظ فيه احاسيس كتيره اووي وعلمني برده حاجات كتيره

بجد نفسي اشكره كتير وعلي الرساله الي وصلها لينا من خلال فيلمه الاسطــــــ اسمي خان ــــــــوره

وانا فعلا باتمنا ان يوصل للناس كلها ودي انا بقولها ديماااااا

ميرسي يا احلي شاروك في الدنيا
    بجد ايامك دي محدش هيقدر ولا هيعرف يعوضها ويارب يبارك لنا في عمرك

وميرسي اوي يا عاشقه شارو علي اللعبه الجنان دي
    ToFyTa

مُساهمة الأربعاء 24 فبراير 2010, 8:14 pm من طرف ToFyTa

انا يمكن مختلفه شويــا انا فى حاجه كان نفسى اقولها لشاروك وقولتها يوم ما رد عليا اول امبارح وقالى باى توفيــا

انى اقوله انت كــل شئ فى حيياااااتى يا ملك قلبى
    لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها 37535

بــس لو شوفت دى هتختلــف كتييييير معايا اهمها انى هحضنه .<<< قله ادب لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها 482210 لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها 482210 لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها 482210

هقوله عمرى كله اللى راح بدون ما كنت بحبك مكنش ولا حاجة وانا من يوم ما حبيتك هوة ده بس عمرى الحقيقى من قبلك مكنتش اعرف يعنى ايه راجل لحد ما عيونى جت عليك هنا بس عرفت انك معنى الرجوله فى الكون يا حبيب عمــرى

لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها 24884 لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها 24884

لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها 613937 يا عاشقه شاروخان على اللعبـــه الرووووعه دى لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها 851486
    عاشقة srk

مُساهمة الأربعاء 24 فبراير 2010, 9:43 pm من طرف عاشقة srk

عندك حق ياتوفى اناكمان هيبقة نفسى اعمل كدة بس للاسف مش هقدر لان انا من النوع الخجول جدا اول حاجة انا هخجل من الكلام معاه معقول اتكلم وجها لوجه مع ملك بوليود وحبيب قلبى لا مقدرش اعمل كدة يمكن انتى تقدرى لان شخصيتك تختلف عن شخصيتى ودة عيب فيا ان انا بتكسف لدرجة تجنن
    يمكن انا بتكلم معاكو كدة علشان انا مش شيفاكو وكمان عاشان انا بتكلم مع ناس بتحب شاروك حبيبى
    انا بقترح ان شاروك يبقى شخصية من كتب التاريج علشان كل الناس تعرفة
    للاسف بلدنا بتعانى من شوية جهل لسة فى ناس متعرفش الكينج
    سلام بقى انا اتكلمت كتير ودوشتك معايا
    شانتى2010

مُساهمة الثلاثاء 02 مارس 2010, 7:23 am من طرف شانتى2010

انا لو فى يوم شفة شارو
    هقف مكانى بلا حركة ولا كلمة ومش بعيد تجالى سكته قلبية
    اه ده انا بشوفه على فى الفلام بتنح اشحل 🇳🇴 🇳🇴 🇳🇴 🇳🇴 :pale: :pale: :pale: :pale: ❤ ❤ لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها 4261
    عاشقة شارو

مُساهمة الخميس 29 أبريل 2010, 8:24 am من طرف عاشقة شارو

هو ده الى هيحصلى بالظبط انا كمان يا شانتى
    لو حصل ووقفت ادامه لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها 918373 لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها 918373 لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها 918373
    ولو قلبى ما وقفش لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها 50854
    هيغمى عليا ولما افوق هبقى اضرب نفسى
    انى فوت الفرصة ديه لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها 98354 لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها 98354 لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها 98354 لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها 98354
    وهعيش ندمانة طول عمرى Sad Sad Sad Sad Sad Sad
    No waY life with out SRK

مُساهمة الخميس 29 أبريل 2010, 4:10 pm من طرف No waY life with out SRK

كل اللي انا عايزه اقوله اني لو حلم حياتي اتحقق وشوفته ولو لخمس دقايق لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها 511712 لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها 511712 لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها 511712
    لازم عيني تيجي في عينيه واكيد هابصله ساعتها لدرجه غررريبه وتخوف انما كلام مش متأكده اني هقدر اتكلم وكل الكلام اللي نفسي اقوله من كتره هيهرب مني لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها 511712 لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها 511712 لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها 511712
    وطبععععععععا لازم المس ايديه واسلم عليه لاني لو سبته وكنت ملمستس حاجه منه اكيد هموت نفسي واكيد هحاول اخد اي حاجه ذكري منه تعيش معايا العمر كله لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها 665417 لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها 665417 لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها 665417
    يااااااااااااااااااااه علي لمسه من ايده
    لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها OZE52850
    مش عارفه اوصفلك هاعمل ايه ولا ايه اصل شارو كل حاجه في حياتي ومستحيل اوصفلك حياتي بكلمات لان كلمات الدنيا كلها مش هتوصل مشاعري نحيته دنا بحلم بيه وانا صاحيه لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها 50854 لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها 50854
    لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها BrR52850
    لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها DUo52850
    لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها L5i52850
    والسحاااب كله من كتر ماهصعب عليه هيتحول لشكل.....
    لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها MYs52850

ومررسي يا عاشقه علي اللعبه الجميله خالص ديه لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها 50437 لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها 50437 لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها 126807 لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها 147550 :قلب ملاك:
    yoyo srk

مُساهمة الخميس 29 أبريل 2010, 6:08 pm من طرف yoyo srk

لا انا بقى ممكن ابصله ثانية واحدة بس بعد كدة حيغم عليا يا اما
    حتجيلى سكتة قلبية زى شانتى بالظبط
    لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها 511712 لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها 511712
    بس لعبة حلوووووووووة لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها 55260 لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها 801939
    hoba srk

مُساهمة الخميس 29 أبريل 2010, 6:33 pm من طرف hoba srk

انا عن نفسى هفضل اصوت اصوت اصوت اصوت لحد ما يتسرع
    ويتخض وهيبقا تحت تاثير المخدر وبعد كدة مش هقول بقا عشان توفى قاصر ههههههههه
    MshMsha

مُساهمة الخميس 29 أبريل 2010, 6:47 pm من طرف MshMsha

أنــا بقى في الأول هفضل متنحالـــه لأني هبقى مش مصدقـــة أنه هــو اللي قدامي
    ولمـــا أفوق هفضــل أقولـــه بحبـــك بحبـــك بحبـــك بحبـــك بحبـــك بحبـــك
    وهقــولـــه أنـــا بحبــــه ليــــه
    ومـــش هقــدر أقـــول هعمـــل إيـــة بعد كدة عشـــان زي ما هوبتي قالت توفي قـــاصر
    ههههههههههههههههه
    No waY life with out SRK

مُساهمة الخميس 29 أبريل 2010, 7:37 pm من طرف No waY life with out SRK

اه منك يا مشمشه انتي وهوبه يا قمرات بجد انتم عسلات لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها 134111
    بس انا بتهيالي ان اي حد في مكنا في اللحظه ديه اكيييييد هيغني من جواه ......اجري عليه وابوسو لو يعمل ايه هابوسو لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها 69199
    وده يدل علي ان برضاه او غصب عنه................ lol!
    لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها 851486 لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها 851486 لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها 851486 لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها 851486 لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها 511712 لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها 511712
    ToFyTa

مُساهمة الخميس 29 أبريل 2010, 8:30 pm من طرف ToFyTa

تصوقوا يا هوبا وشوشو مش هرد عليكم ههههههههههه قليلات الادب وبعدين قولوا لو جدعين هههههههه..المشكله انى عارفه نيتكم التييت ههههههههههههه لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها 482210 لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها 482210 لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها 482210 لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها 482210 لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها 482210 لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها 482210 لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها 482210

شانتى2010

مُساهمة الخميس 29 أبريل 2010, 8:35 pm من طرف شانتى2010

إني أحبك:

إني أحبك يا فتى أحلامــــي =========== لــولــم أحبك ما كتبت كلامــــي

ولاأجمعت حروف حبك صادقاً =========== ولا كتبت نشـــوتي وغرامـــــي

أنا ماعرفت الحب يأتي فجأة =========== أويــــــأتي كطير مـرّ أمامــــي

لاكن مشيئة ربنا الخلاقــــــي =========== جمعت قلوبا أصبحت في وئامي

أحبك:

أحبك حباً صادقاً من كل قلبي =========== حباً يبقى مـــدى الأعــــوامـــي

أمضيت وقتاً في كتابة صفحة =========== أحسست فيها الآن أنت أمامـي

أحبك حبــــاً أكــــــثر ممـــــا =========== تشاهـــد أنت في الأفلامـــــــي

قلبي:

أصبحـــت أنت وجهته فـــــي =========== الحلم إن دارت بـــي أحلامـــــي

وأصبحــــت حـــديث قلبي إن =========== أمسكت قلمــــاً من أقلامــــــي

لأكتب مــــادار فــي حديثنـــا ============ مـــن أجمــــــل الأنغامــــــــي

عمري:

نشـــط عمــــري بعـــدمـــــــا ============ أيقنت أني للزمـــان مقيـــــدوا

أفرحتني وأنسيتــنــي مـــــا ============ كـــان دومــــاً لـي مضيــــقوا

أنت اـــلذي إذا مــــا ذكــرتــهُ ============ أحسست نفسي في الزمان الأوحدوا

أنت الذي:

أحــسســت فعـــــــلاً بـــحبـــه ============ من بين جمع النــاس الأصدقوا

دعواتي له:

الـلــهم إحفظة فــــــــي سيــرة ============ ولا تجعل حوله الشياطيــنِ

[size=12]
    ووفقه فــــي حيــــاته وبلــــغة ============ كـــل شيء مـــن الــــزيــنِ[/size]
    عاشقة شارو

مُساهمة الجمعة 30 أبريل 2010, 5:28 am من طرف عاشقة شارو

الله عليكى يا شانتى وعلى كلامك الرائع ده
    طب ممكن اسرق الشعر بتاعك
    واقولهوله لوشفته هههههههههههه
    ولا هتسيحيلى لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها 482210 لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها 482210

لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها 126807 لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها 147550
    شانتى2010

مُساهمة الجمعة 30 أبريل 2010, 5:33 am من طرف شانتى2010

لا مش حسحل منك خاسل لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها 50437
    Lo0dy SharO

مُساهمة الخميس 03 مارس 2011, 5:04 pm من طرف Lo0dy SharO

يالهوووووووووووووووووى انا هتنح ومش هعرف اتكلم خالص ويمكن يغمى عليا من الفرحة يااااااااااااه شارو قدامى كده عادى
    khokha Love SRK

مُساهمة الخميس 03 مارس 2011, 6:53 pm من طرف khokha Love SRK

لا انا هصوت و احضنه اوي و اخليه يبوسني في خدي طبعا و يكتبلي اتوجراف و بعد كده هعد اعيط عشان هسيبه و طبعا هتصور معاه مليون صورة و ارقص كمان
    محبة شاروخ

مُساهمة الخميس 03 مارس 2011, 7:50 pm من طرف محبة شاروخ

انا مش عارفه ف وقتها هعمل ايه بس مش هقدر اقوله انى بحبه مش عارفه ليه!بس حاسة ان ممكن يغمى عليا

عدل سابقا من قبل محبة شاروخ في الخميس 03 مارس 2011, 8:00 pm عدل 1 مرات
    Crazy love Shahrukh Khan

مُساهمة الخميس 03 مارس 2011, 7:52 pm من طرف Crazy love Shahrukh Khan

انا مش عارفه ممكن اعمل ايه بس هطلب منه اقضى معاهومع عائلته يوم كامل واكيد هيبقى اجمل ايام حياتى
    لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها 200951664243_1111 i love u
    شاروخان حبى الوحيد

مُساهمة الخميس 03 مارس 2011, 9:55 pm من طرف شاروخان حبى الوحيد

انا مش هيغمى عليا عشان لو اغمى علياا مش هلحق اشوفو
    انما هكلمو واقلو نا بحبك اوى واتمنالك السعادة انا بس حبيت اقول انى بحبك اوى اوى ومش عاوزاه حاجة غير حبك واانى مش مستنية منك حاجة ولا بحبك عشان شهرة وكده i jast loveeeeeeee you
    بحب شاروخان

مُساهمة الإثنين 07 مارس 2011, 7:07 pm من طرف بحب شاروخان

لالا انا اول حاجة هتنح وبعدين احضنه وابوسه واقوله انت احلى حاجة فى دنياتى وطبعا الفستان اللى هبقى لبساه مش هيخليه يسيب حتة الا لما يكتبلى اوتو غراف وطبعا اتصور معاه مليار صورةيالهوى لود حصل دانا يجليى جنان واطلب منه انه يدلى رقم موبايله

مُساهمة الإثنين 22 أكتوبر 2012, 5:10 pm من طرف صاصاsasa

انا هطلب منة انو يعلمنى الرقص الهندى ويعرفنى على عيلتو
    SARA QUEEN

مُساهمة الإثنين 22 أكتوبر 2012, 7:20 pm من طرف SARA QUEEN

انا مش عارفة الصراحة ساعتها هعمل ايه احتمال اتفرج من بعيد لكن معنديش الجرأة انى اكلمه
    او اخليه يكتبلى توقيع اصلى جبانه وبتحرج اووووى ههههههههههه بعد عنكو عبط اخر حاجة مرررسى على اللعبة
    عيون الحب

مُساهمة الإثنين 22 أكتوبر 2012, 7:35 pm من طرف عيون الحب

انا والله ماعارفه ساعتها حعمل ايه والا ايه انا كل اللي حساه اني حفضل ابصله بس

ومش حقدر اتكلم ولا اقول اي كلمه ولما عيني تيحي في عنيه ححط عنيه في الارض

بس والله ده حيبقي كفايه عليا علشان اعيش طول عمري سعيده لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها 50716

مُساهمة الإثنين 22 أكتوبر 2012, 8:18 pm من طرف صاصاsasa

سبحان الله انتو كل شوية بحال
    بجد ارسو على حاجة
    عيون الحب

مُساهمة الإثنين 22 أكتوبر 2012, 9:26 pm من طرف عيون الحب

صاصا حبيبتي عيزانا نرسي علي حال ازاي يعني مش فهماكي

سبحان الله كل واحده ليها شخصيه مختلفه عن غيرها

مش عارفه حساكي مقرتيش الموضوع كويس وبتردي وخلاص

ونصيحه مني اقري الموضوع كويس قبل ما تردي لو سمحتي

مُساهمة الجمعة 26 أكتوبر 2012, 9:12 pm من طرف صاصاsasa

اوك يا امل مرسى يا قمر على النصيحة
    بس انا قصدى ان تعليقاتكو فى موضوع هتعملى اية لو كسبتى يوم مع شارو
    مش مطابقة تعليقاتكو هنا
    بس دا قصدى
    عيون الحب

مُساهمة الجمعة 26 أكتوبر 2012, 9:24 pm من طرف عيون الحب

ماشي يا صاصتي يا روح قلبي اوعي تزعلي مني يا قمر وانا خلاص فهمت قصدك

لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها 50437 لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها 50437 لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها 50437 لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها 50437 لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها 50437 لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها 50437 لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها 50437

لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها 134111 لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها 134111 لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها 134111 لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها 134111 لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها 134111 لعبة الخيال الى كل الناس بتتمناها 134111

الوقت/التاريخ الآن هو الخميس 09 مايو 2024, 3:57 am