ممـلـكــة الكـنــــج خــان

اهلا بيك وسط اسره محبـى الكينج خــان .. شاروخــــــــان

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

اهلا بيك وسط اسره محبـى الكينج خــان .. شاروخــــــــان

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

شاروخــان _ SRK _शाहरुख खान

المواضيع الأخيرة

» srk new video
تنبيييييييه هام لجميع الاعضاء ارجوو الدخول  Icon_minitime1الأحد 16 سبتمبر 2018, 4:12 pm من طرف whale55

» kofee with karan**SRK &Kajol**
تنبيييييييه هام لجميع الاعضاء ارجوو الدخول  Icon_minitime1الأحد 16 سبتمبر 2018, 3:59 pm من طرف whale55

» فيديوهات حلقه شاروخان مع كاجول فى قهوه مع كارن ..مترجمه للعربيه
تنبيييييييه هام لجميع الاعضاء ارجوو الدخول  Icon_minitime1السبت 15 سبتمبر 2018, 6:41 pm من طرف whale55

» اهلا يا جماعة انا جديدة هنا في المملكة
تنبيييييييه هام لجميع الاعضاء ارجوو الدخول  Icon_minitime1الأحد 16 أكتوبر 2016, 11:38 am من طرف Sara#srk

» اهلا يا جماعة انا جديدة هنا في المملكة
تنبيييييييه هام لجميع الاعضاء ارجوو الدخول  Icon_minitime1الأحد 16 أكتوبر 2016, 11:37 am من طرف Sara#srk

» خواطري وانا شاروخان
تنبيييييييه هام لجميع الاعضاء ارجوو الدخول  Icon_minitime1الجمعة 14 أكتوبر 2016, 2:11 pm من طرف Lucky Hadeer

» اكتب ماتشعر به الان وستجد من يسمعك
تنبيييييييه هام لجميع الاعضاء ارجوو الدخول  Icon_minitime1الخميس 06 أكتوبر 2016, 11:09 pm من طرف Lucky Hadeer

» عاشقة شاروخانية جديدة
تنبيييييييه هام لجميع الاعضاء ارجوو الدخول  Icon_minitime1الثلاثاء 02 أغسطس 2016, 2:48 pm من طرف الشاروخان

» **اعــرف حــظك فـــى الحــــــب **
تنبيييييييه هام لجميع الاعضاء ارجوو الدخول  Icon_minitime1الخميس 16 يوليو 2015, 6:31 pm من طرف بنوتة كيوت خددها تــوتَ

» لو مرت فترة و لم تشاهد اى فيلم قديم لشارو ..................؟؟؟؟؟
تنبيييييييه هام لجميع الاعضاء ارجوو الدخول  Icon_minitime1الجمعة 10 يوليو 2015, 9:56 pm من طرف كارول

» هتعملى ايه لو فزتى بيوم كامل مع شاروخان
تنبيييييييه هام لجميع الاعضاء ارجوو الدخول  Icon_minitime1الجمعة 10 يوليو 2015, 8:46 pm من طرف كارول

» لعبة مسلية يلا خشوو
تنبيييييييه هام لجميع الاعضاء ارجوو الدخول  Icon_minitime1السبت 06 يونيو 2015, 4:59 am من طرف INDIAN GIRL

» شارو وهو صغنن
تنبيييييييه هام لجميع الاعضاء ارجوو الدخول  Icon_minitime1السبت 09 مايو 2015, 3:15 pm من طرف ♥♫ مجنونة شاروخان ♥♫

» لبيت الكنج يلا بصو شفو
تنبيييييييه هام لجميع الاعضاء ارجوو الدخول  Icon_minitime1الثلاثاء 24 فبراير 2015, 5:30 pm من طرف شاروخان حبي الاول والاخير

» اختار شخصية من شخصيات شاروخان
تنبيييييييه هام لجميع الاعضاء ارجوو الدخول  Icon_minitime1الأربعاء 11 فبراير 2015, 7:57 pm من طرف شاروخان حبي الاول والاخير

4 مشترك

تنبيييييييه هام لجميع الاعضاء ارجوو الدخول

شاروخان حبى الوحيد
    شاروخان حبى الوحيد
    كبير مراقبين

انثى
    العمل/الترفيه : مشاهدة الافلام الهندية والقراءه والخياطة
    المزاج : بحب شاروخان اوى

جديد تنبيييييييه هام لجميع الاعضاء ارجوو الدخول

مُساهمة من طرف شاروخان حبى الوحيد السبت 13 يوليو 2013, 12:09 am

سلام عليكم اولا كل سنة وانتو طيبن ثانيا يا جماعة من فضلكم انا مش برده امسح مسهمة حد بس يريت لو سمحتوو نبلتزم شوية المواضيع مش معمولة للضحك والهزر نرد ونقول شكراا وميرسى او نعلق برد عى موضوع للنقاش لكن لو سمحتوو مينفعش يبقى كلها ضحك وهزار اغلب المسهمات كلها هههههههههههههه ومبلقيش رد لو سمحتو نلتزم شووية عشان شكل المنتدى 

ولو لقتو مسهمتكم ناقص فانا طبعاا بمسح الردود الا مش ليهاا لزم وبتمنى محدش يزعل منى بس ده نظام المنتدى 

عدل سابقا من قبل شاروخان حبى الوحيد في السبت 13 يوليو 2013, 12:30 am عدل 1 مرات
    شاروخان حبى الوحيد
    شاروخان حبى الوحيد
    كبير مراقبين

انثى

جديد رد: تنبيييييييه هام لجميع الاعضاء ارجوو الدخول

مُساهمة من طرف شاروخان حبى الوحيد السبت 13 يوليو 2013, 12:23 am

وبنسبة لتويتات شاروخان يا جماعة العضوة زهرة الربيع ابارار كانت بتجمع تويتات اليوم الواحد وتنزلهم كلهم بعض مش بتنزل كل واحد لوحدوووو 

لو سمحتو عشان خاطرى حولو تلتزمو ششششويييييية ^_^ 
    متيمة بحب شاروخان
    متيمة بحب شاروخان
    ~ مُشــرفة ~

انثى
    العمل/الترفيه : متابعة اخبار الكينج
    المزاج : تماااااااام

مُساهمة من طرف متيمة بحب شاروخان السبت 13 يوليو 2013, 12:28 am

الطبيعى يا سلمى انك تواكبى الاحداث زى باقى المواقع مبتعمل مش نقعد مستنين اسبوع بحاله نجمع فى تويتات و ننزلهم بعد الهنا بسنة لما تكون كل الناس شافتهم فى كل مكان و بقينا احنا اخر ناس منزلينهم . المفروض النيوزات و التقارير و التويتات تنزل اول باول مش تتجمع و ده الى بشوفه فى كافة المواقع . يبقى ازاى نفضل نجمع و بعدين ننزل الاخبار البايتة القديمة الى الكل عرفها من سنة !!! و حاليا شارو بيحط نتويتات كتير جدا فى اليوم الواحد و الدنيا كلها بتنزلهم نفضل احنا بقا قاعدين نتفرج و نجمع لحد ما تبقى اخبار قديمة : يعنى افضل اجمع على سبيل المثال تويتات شارو فى المغرب و ازلهم لما يرجع الهند !! المفروض نسبق بكل اخبارنا مش نكون اخر ناس تحطها !
    شاروخان حبى الوحيد
    شاروخان حبى الوحيد
    كبير مراقبين

انثى

مُساهمة من طرف شاروخان حبى الوحيد السبت 13 يوليو 2013, 12:33 am

على فكرة انا مقلتش نجمع تويتات الاسبوع انا قولت نجمع توييات اليوم الواحد الا هو اتويت الا بينزل فى اليوم وشاروخان بينزل اكتر من 5 تويتات فى اليوم اول ما ييعد واعتقد انك شايفهاا نظام ابارا السابق و انا مطالبة بنظام معين للمنتدى مخلرجش عنوو 

وانا قصدت انو انتى تترجمى كل التويتات مرة واحدهاا الا فى اليوم فى منتديات كتير مواكبة الاحداث ومش منظمة لكن اانا بححط قدامى شكل ونظام المنتدى 
    حياه الروح
    حياه الروح
    عضو متالق
    عضو متالق

انثى
    العمل/الترفيه : طالبة/اتوه و اتخيل حبي الصامت
    المزاج : تتميز انثي القوس بالمزاج المتقلب :)

مُساهمة من طرف حياه الروح السبت 13 يوليو 2013, 12:13 pm

بس الي عجبني في الكومنت الاول كلمة ههههههههههههههههههههههههه بجد عسل منك اوي يا سلوم و بالنسبة للتويتات فشرين قايمة بيها احنا مبقيناش نشوف ابرار اصلا اصلا و بالنسبة للضحك و كدا فانتي ذات نفسك رديتي كذا مرة علي كومنتاتي بضحك و انا كنت برد بضحك و شرين و كلووووو عشان بنقول الي فنفسنا عشان انا المنتدي عندي مهم و بعتبرو فيس الي بيعجبني برد و في اي وقت اقول بوست ة تردو عليه فونبي يا سلمي ما تزعلي من كلامي و ياريت خلينا زي ما احنا و لما تحبي تمسحي حاجة ابقي امسحيها يا قمر بس من غير ما تعرفي حد تنبيييييييه هام لجميع الاعضاء ارجوو الدخول  449879 تنبيييييييه هام لجميع الاعضاء ارجوو الدخول  449879 تنبيييييييه هام لجميع الاعضاء ارجوو الدخول  449879 تنبيييييييه هام لجميع الاعضاء ارجوو الدخول  449879 تنبيييييييه هام لجميع الاعضاء ارجوو الدخول  449879 تنبيييييييه هام لجميع الاعضاء ارجوو الدخول  449879 تنبيييييييه هام لجميع الاعضاء ارجوو الدخول  449879 ارجو انك متكونيش زعلانة من كلامة بس هو دا الي عايزة اقولو :)
    majnonat srk
    majnonat srk

انثى
    العمل/الترفيه : اخصائية علاج طبيعي
    المزاج : good

مُساهمة من طرف majnonat srk السبت 13 يوليو 2013, 1:19 pm

سوسو يعني نبطل نهزر احنا بنرد على المواضيع بس ما فيش مشكله انه الاعضاء يهزرو مع بعضهم

وبالنسبه لتويتات شارو لو شيري ااستنت لما يخلص اليوم عشان تجمعهم حيبقى خلاص الكل قراهم في حته تانيه وكده مش حلو للمنتدى

ميرسي ورمضان كريم
    حياه الروح
    حياه الروح
    عضو متالق
    عضو متالق

انثى

مُساهمة من طرف حياه الروح السبت 13 يوليو 2013, 1:32 pm

تعليقك عجبني يا رورو استني بما اني قولت اني بعتبر المنتدي فيس فثواني اعملك لايك
    like
    شاروخان حبى الوحيد
    شاروخان حبى الوحيد
    كبير مراقبين

انثى

مُساهمة من طرف شاروخان حبى الوحيد السبت 13 يوليو 2013, 8:16 pm

يا جماعة انا مقولتش متهزروش  انا بتكلم فى نقطة تانية خالص انا بقول انو لوعاوزين تهزروو فى شات تهزروو فى وفى رساايل لكن مش هنهزر فى المسمهمات وبعدين انا  قولت وكلامى قمة فى الاحترام والادب ومغلطش ف حد وبنسببة لمتيمة انا متكلمتش عليهاا انا قولت تنزل التوييات ولو عاوزاها تنزل اول ماشارو ينزل تعمل تعديل للمساهمة بتاعتها وتحط باق الكلام وومكن ندخل الموضوع كل شوية نقراا ونرد مثلا مرة واحداهاا لمجرد النظام مش اكتر لان المنتدى امانة فى رقبتى ولزم احافظ عليه ودى امانة فى ايدى وانا لو بضحك فانا برد كومنت واحد فى كل مسهمة ولو ف مناقشة ممكن رد او ردين بكتير بتمنى كلامى ميكنش يزعل انا بحافظ على الامانة الا فى ايدى
    متيمة بحب شاروخان
    متيمة بحب شاروخان
    ~ مُشــرفة ~

انثى
    العمل/الترفيه : متابعة اخبار الكينج
    المزاج : تماااااااام

مُساهمة من طرف متيمة بحب شاروخان الأحد 14 يوليو 2013, 12:04 am

لا اكيد يا سلمى محدش يزعل من النظام الى محطوط فى المملكة من زمان لانه اهم حاجة-و معلش يا جماعة بعد اذنكم هشير لموضوع كانت سلمى قبل كدة مشكورة طبعا اشارت اليه من فترة طويلة بس بيتكرر اليومين دول و بطريقة اوفر الحقيقة -سلمى كانت اشارت ان من ضمن قوانين المملكة وضع الاولوية فى الموضوعات و المساهمات الى بيضيفها الاعضاء الى ((اخبار شاروخان)) لان كان فى ناس بتركز قوى على اخبار نجوم بوليوود الاخرين فسلمى طلبت منهم مشكورين التركيز على اخبار الكينج خان مع وضع بعض اخبار النجوم الاخرين فى حدود و قالت يا جماعة المملكة هنا فى الاساس معمولة علشان اخبار و متابعة الكينج خان اما باقى النجوم فليهم منتديات اخرى خاصة باخيار بوليوود و مليانة اخبارهم و طبعا سلمى معاها حق فى النقطة دى لان مينفعش يبقى المنتدى للكينج خان و اعضاء يحطوا كل يوم حوالى 30 مساهمة عن نجوم اخرين و مساهمتين ثلاثة عن صاحب الصفحة الرئيسى !! معلش استحملونا شوية يا جماعة لان الحقيقة دى اصول المملكة زى منا فهمت من سلمى من زمان و زى ما هيا قالت محدش يزعل من الحق و النظام لانها امانة-و شكرا لسعة صدركم جميعا .
    حياه الروح
    حياه الروح
    عضو متالق
    عضو متالق

انثى

مُساهمة من طرف حياه الروح الأحد 14 يوليو 2013, 12:05 am

محدش فينا زعل يا سلمي و ربنا يقدرك علي حمل الامانة يا جميييييييل
    شاروخان حبى الوحيد
    شاروخان حبى الوحيد
    كبير مراقبين

انثى

مُساهمة من طرف شاروخان حبى الوحيد الأحد 14 يوليو 2013, 12:12 am

العفوو يا جماعة وميرسى لاحترمكم الراءئ وبنسبة لاخبار بوليود 

احنا شاروخان تقريبا بينزلو اكتر من اربع او خمس اخبار فى اليوم او صور بنحاول نجمهم 
    وبنحاول نعمل بردو سبق لنجوم بوليود فى حالة انى مفيش اخبار لشاروخان ودى الا بيحصل الا يومين دول لان اخبار شاروخان الى الان مش كتير وكلها بتنزل اول باول فى المملكة وشكرااااااااا لتفهمكم يااااا قمراااااااااتى واستحملكم ليااااا وهنغلق بق الموضوع طلما الموضوع اتحل وربنا معاكم كلكم 

الوقت/التاريخ الآن هو الأربعاء 08 مايو 2024, 4:15 am